Sökning: "Kundsamarbete"
Visar resultat 6 - 8 av 8 uppsatser innehållade ordet Kundsamarbete.
6. Checklista för Kartläggning av Verksamhetsprocesser
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för informations- och kommunikationsteknik (ICT)Sammanfattning : Vid framtagandet av kravspecifikationen i ett IT-projekt är det viktigt att sammanställa verksamhetens krav på ett optimalt sätt. Detta är inte en enkel process då det finns många aspekter som behöver tas upp och utarbetas. LÄS MER
7. Prissättning av en innovativ produkt i kundsamarbete : En fallstudie av ett anonymiserat företag
Kandidat-uppsats, Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
8. Mjukvaruprojekt och konsekvenserna av Scrum
Magister-uppsats, Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Under sent 1990-tal började utvecklare att bli mer och mer missnöjda med rådande arbetsformer i projekt. Utvecklarna upplevde att modeller som vattenfallsmodellen inte längre speglade verkligheten för utvecklingen. Detta missnöje resulterade i att en mängd nya arbetsmodeller uppstod och 2001 samlades de under Agile Manifesto. LÄS MER