Sökning: "Player Evaluation"
Visar resultat 6 - 10 av 101 uppsatser innehållade orden Player Evaluation.
6. Enabling Wet strength agent-reductions through CMC-addition; A case study investigating the possibilities to lower PAE in packaging board with CMC.
Master-uppsats, Karlstads universitet/Avdelningen för kemiteknikSammanfattning : In 2015, the United Nations adopted 17 different sustainability development goals. These goals were set for the global community to be guided by – but also to follow thus slowingdown climate change, prevent inequality, end poverty and make sure that by 2030 all people enjoy peace and prosperity. LÄS MER
7. Undersökning av virtuell verklighets varningars effektivitet utifrån spelarens perspektiv : En studie om hur effektiva virtuella verklighetsvarningar är för att förhindra användarskada
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Denna uppsats undersöker virtuella verklighetsvarningar i relation till fördjupning. Fördjupning är det engagemanget en spelare känner utifrån att spela ett spel och kan karakteriseras som graden eller nivån av engagemanget som spelaren har med olika aspekter av spelet. LÄS MER
8. TRENDER I DIALOGVERKTYG FÖR SPELUTVECKLING : En metaundersökning
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Games have proven themselves a capable storytelling medium. Some are known for their branching narratives, others for linear stories that make the player rethink how they view them. The software tools that enabled them should be studied. LÄS MER
9. Playstyle Generation with Multimodal Generative Adversarial Imitation Learning : Style-reward from Human Demonstration for Playtesting Agents
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Playtesting plays a crucial role in video game production. The presence of gameplay issues and faulty design choices can be of great detriment to the overall player experience. LÄS MER
10. Developing a web-based full body exertion game in Godot using ML-based skeletal tracking
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : With the modernization of our society it has become more common to live a sedentary lifestyle. Nowadays a large percentage of people are required to sit for prolonged periods of time during office hours. LÄS MER