Sökning: "Player Evaluation"
Visar resultat 11 - 15 av 101 uppsatser innehållade orden Player Evaluation.
11. A Prototype Quest Generator for Simulating Human-Authored Narrative
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknikSammanfattning : This thesis investigates several techniques of player-tailored procedural quest generation in terms of authenticity and immersion. This is done through the application of a shotgun hill climbing algorithm as well as surface realisation using a natural language generator. LÄS MER
12. Player Environmental Awareness: Rules of Thumb for Environmental Storytelling in Role-Playing Games
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för data- och informationsteknikSammanfattning : Environmental Storytelling is ”Staging player-space with environmental properties that can be interpreted as a meaningful whole, furthering the narrative of the game”. While many techniques present methods to guide players within levels or immerse the player, few are specifically targeted towards environmental storytelling and how players can be attracted to environmental storytelling. LÄS MER
13. Design and Evaluation of Digital Tools for Licensing Management : Understanding how usability affects the perceived workflow of the end user
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The growth of online content has paved the way for independent creators to produce their own videos. Platforms like YouTube have empowered the users to distribute such content and continues to be a major player in the world of video on demand. LÄS MER
14. APPLYING GAMIFICATION ELEMENTS TO AN ONLINE CASINO PLATFORM
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Gamification is one of the most effective ways of creating and keeping high engagement among people. It is a deep exploration into what makes a game fun and how to apply those fun and engaging elements in real-life productive activities. LÄS MER
15. Förutsägelse av en spelares framtida handlingar : En utvärdering av ett Elmmannätverks förmåga att förutspå en spelares framtida handlingar
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Ett användningsområde för maskininlärning och neurala nätverk är att förutspå data. Exempel på några fält som gynnas av denna teknologi är sjukvård, dataspel, och nätverksprogrammering. Detta arbete utforskar hur noggrant och tidseffektivt en specifik typ av neuralt nätverk kan förutspå en spelares framtida handlingar. LÄS MER