Sökning: "Sara Uddén"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Sara Uddén.

  1. 1. Enhetliga butikskedjor : En studie om hur ledningen styr och upprätthåller en enhetlig bild av butikskedjan

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Sara Johansson; Emelie Persson; Emma Uddén; [2015]
    Nyckelord :Vision; Channel Management; Brand Management; Service Management; företagskultur;

    Sammanfattning : SyfteSyftet med uppsatsen är att undersöka styrning och hantering av butikskedjan som helhet, varumärketoch servicens roll, parallellt med företagskulturens och visionens funktion. Vidare vill vi kartlägga hurdessa delar bidrar till en enhetlig image. LÄS MER

  2. 2. Pistols or swords; which are the most useful weapons in the war for talent? : A study of business students employability

    Magister-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Sara Uddén; Lina Karlsson; Johanna Hellqvist; [2008]
    Nyckelord :Human Resource Management; Talent Management; Employment; Higher Education Institutions; Branding;

    Sammanfattning : Globalisation has brought on dynamic markets and competition, and with that obliged companies to focus on long-term strategies and a greater focus on attracting, developing and retaining its employees. The present hunt for talent can be entitled as talent management, a concept that nowadays cannot be avoided. LÄS MER

  3. 3. Global Mindset : Enhancing a Company's Global Approach

    Magister-uppsats, Handelshögskolan vid Umeå universitet

    Författare :Lina Karlsson; Sara Uddén; [2007]
    Nyckelord :Global Mindset; Management;

    Sammanfattning : How is it possible for organizations to manage the fast paced changes and imperative demands that increased globalization implies? In order to become successful in the global market, it is vital to be aware of cultural influence on business and how to approach diversity. Consequently, management plays a significant role, and the challenge is therefore to cultivate a global way of thinking among managers. LÄS MER