Sökning: "Willingess to Pay"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Willingess to Pay.

  1. 1. The Chinese Consumers' Attitudes towards Their "Willingess to Pay" for Renewable Electricity

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Ekonomisk-historiska institutionen

    Författare :Anneke Bösche; [2016]
    Nyckelord :China; green electricity; economic and environmental factors; purchase-decisions; Chinese General Social Survey; Business and Economics;

    Sammanfattning : China’s economic development has not only led to enormous growth figures, but also to a severe degradation of the environment. Mass-consumption of fossil fuels like oil and coal in China contributed to reaching the level of the largest greenhouse gas emitter worldwide. LÄS MER

  2. 2. Cola som Cola ? : Premium kontra substitut produkter

    Kandidat-uppsats, Avdelningen för ekonomi

    Författare :John Gustafsson; Giancarlo Mancuso; [2012]
    Nyckelord :Brand; Brand Equity; Willingess to Pay; Consumer price perception; Pricepremium;

    Sammanfattning : Titel: Hur står sig de billigare substituten emot premium produkter? Nivå: C-uppsats i ämnet företagsekonomi Författare: Giancarlo Mancuso & John Gustafsson Handledare: Jonas Kågström Datum: 2012 – Maj Syfte: Syftet med denna uppsats är att vi vill undersöka hur de billigare substituten står sig emot premium produkter genom att ställa de emot varandra i ett blindtest föreslagits av tidigare forskning Ogenyi Ejye (1994). Vi vill veta om det finns en stor skillnad mellan de billigare varianterna och de premier produkterna enligt tidigare gjord forskning. LÄS MER

  3. 3. The Price You Pay, What Determines the Willingess to Pay for Housing?

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Nationalekonomiska institutionen

    Författare :Martin Ödlund; [2012]
    Nyckelord :Housing market; Willingness-to-pay; Allmännyttan; Product differentiation; Business and Economics;

    Sammanfattning : Housing expenditure is without doubt one of the biggest expenditure posts for all households. By using econometrics to estimate regressions with cross-­‐sectional data including more than 1500 individuals, this thesis examines whether there is any individual characteristics that determines how big a share of the disposable income that is spent on housing each month. LÄS MER