Sökning: "brand loyalty"
Visar resultat 31 - 35 av 500 uppsatser innehållade orden brand loyalty.
31. Digital Transformation in the Fast Fashion Industry: How do Consumers Perceive Phygital Retail?
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : The fashion industry has witnessed significant digital transformation, leading to the emergence of phygital retail that seamlessly integrates physical and digital experiences. This study explores the impact of phygital store design on customer-based brand equity in the fast fashion sector, focusing on the drivers and barriers that shape customer perceptions of phygital retail. LÄS MER
32. Consumer purchasing behaviour influence on sustainable product development in the automotive industry.
Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : AbstractDue to increased customer knowledge of the environmental effects of conventional automobiles and their concerns, the automotive industry is undergoing a substantial change toward sustainability and environmentally friendly goods. The goal of this study is to examine the relationship between customer purchasing behaviour and new product development, with an emphasis on environmentally friendly automotive products. LÄS MER
33. Analyzing the Effects of Brand Activism on Consumer Loyalty: Macro and Micro Perspective
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : This study seeks to investigate, from both macro and micro perspectives, the effect of brand activism on consumer loyalty. The macro perspective examines the general relationship between brand activism and consumer loyalty, whereas the micro perspective examines the specific context of companies' withdrawal from Russia as a form of brand activism. LÄS MER
34. Sambandet mellan country-of-origin och svenska konsumenters varumärkeslojalitet och priskänslighet : En kvantitativ studie om huruvida svenska konsumenters associationer till Sverige kan påverka deras lojalitet och priskänslighet mot svenska livsmedelsvarumärken.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Sambandet mellan country-of-origin och svenska konsumenters varumärkeslojalitet och priskänslighet – En kvantitativ studie om huruvida svenska konsumenters associationer till Sverige kan påverka deras lojalitet och priskänslighet mot svenska livsmedelsvarumärken. Nivå: Examensarbete på Grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi. LÄS MER
35. Hur påverkar emotionella faktorer konsumenters relationsskapande? : En kvantitativ studie om sportvarumärken
Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomiSammanfattning : Syfte: Att skapa lojala kunder i dagens samhälle har blivit allt mer komplext till följd av e-handelns framfart. Relationen mellan konsument och varumärke var förr fokuserad vid pris och kvalitet. På senare tid visar studier att området kring långvariga relationer är komplexare än så. LÄS MER