Sökning: "digital communication channels"
Visar resultat 11 - 15 av 258 uppsatser innehållade orden digital communication channels.
11. A command-and-control malware design using cloud covert channels : Revealing elusive covert channels with Microsoft Teams
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : With the rise of remote working, business communication platforms such as Microsoft Teams have become indispensable tools deeply ingrained in the workflow of every employee. However, their increasing importance have made the identification and analysis of covert channels a critical concern for both individuals and organizations. LÄS MER
12. Digitala system för samverkan mellan högskolor och företag: En mixed methods studie om studenters behov och förväntningar
Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskapSammanfattning : Problem - Problemet som den här studien utgår ifrån är den kunskapslucka som finns om hur ett digitalt system kan underlätta samverkan mellan högskolor och studenter inom ramen för högskolestudier. Forskningsfrågan - Forskningsfrågan som formulerades lyder: vilka förväntningar har studenter på ett digitalt system för samverkan med företag inom ramen för högskolestudier?. LÄS MER
13. Function Computation via Over-the-Air Computation: Practical System Design
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : Future wireless networks will need to contain millions of nodes, machines, and devices and provide high-speed and low-latency communication services. The traditional wireless network architecture design separates the communication and computation process, which has low utilization of wireless resources. LÄS MER
14. Reklam som hörs - En kvalitativ studie av influencer marketing i podcasts
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : I dagens globala mediesamhälle har digitala medier fått en allt större betydelse för individer, organisationer och samhället i stort. I takt med detta har förväntningarna på företags digitala närvaro ökat, vilket i sin tur har inneburit en större efterfrågan på nya marknadsföringsverktyg. LÄS MER
15. Mitigating Resistance to Change: Face-to-Face versus Digital Communication Channels
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : This study aims to discover the impact of face-to-face and digital communication channels on effective communication, focusing on their roles in mitigating resistance and creating readiness for change, ultimately leading to a reduction in resistance during change processes. The result is generated through a mixed method: literature research that reveals the role of communication in change processes, identifying key criteria of effectiveness of the communication that are used to analyze the effects of the channels; online surveys with 58 respondents to acquire the status quo of how individuals are communicated about changes, perceptions of advantages and disadvantages of the channels respectively, and the preference of communication channel that individuals would like to be communicated with; interviews with 10 professionals from diverse industries to acquire perceptions of communication channel effects from a managerial perspective, discovering complementary factors related to the effectiveness of communication. LÄS MER