Sökning: "digital communication channels"

Visar resultat 11 - 15 av 258 uppsatser innehållade orden digital communication channels.

  1. 11. A command-and-control malware design using cloud covert channels : Revealing elusive covert channels with Microsoft Teams

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Massimo Bertocchi; [2023]
    Nyckelord :Covert channel; Command and Control; Microsoft Teams; Detection; Hemlig kanal; ledning och kontroll; Microsoft Teams; upptäckt;

    Sammanfattning : With the rise of remote working, business communication platforms such as Microsoft Teams have become indispensable tools deeply ingrained in the workflow of every employee. However, their increasing importance have made the identification and analysis of covert channels a critical concern for both individuals and organizations. LÄS MER

  2. 12. Digitala system för samverkan mellan högskolor och företag: En mixed methods studie om studenters behov och förväntningar

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Ivan Petersson; Lukas Belé; [2023]
    Nyckelord :Industry-university collaboration; digital systems; user experience; digital transformation; Samverkan mellan högskolor och företag; digitala system; användarupplevelse; digital transformation;

    Sammanfattning : Problem - Problemet som den här studien utgår ifrån är den kunskapslucka som finns om hur ett digitalt system kan underlätta samverkan mellan högskolor och studenter inom ramen för högskolestudier. Forskningsfrågan - Forskningsfrågan som formulerades lyder: vilka förväntningar har studenter på ett digitalt system för samverkan med företag inom ramen för högskolestudier?. LÄS MER

  3. 13. Function Computation via Over-the-Air Computation: Practical System Design

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologi

    Författare :Yuzhi Chen; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Future wireless networks will need to contain millions of nodes, machines, and devices and provide high-speed and low-latency communication services. The traditional wireless network architecture design separates the communication and computation process, which has low utilization of wireless resources. LÄS MER

  4. 14. Reklam som hörs - En kvalitativ studie av influencer marketing i podcasts

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Filippa Olin; Zaza Lindau; [2023]
    Nyckelord :Influencer marketing; podcast; retorik; ethos; logos; pathos; storytelling; identifikation; Social Sciences;

    Sammanfattning : I dagens globala mediesamhälle har digitala medier fått en allt större betydelse för individer, organisationer och samhället i stort. I takt med detta har förväntningarna på företags digitala närvaro ökat, vilket i sin tur har inneburit en större efterfrågan på nya marknadsföringsverktyg. LÄS MER

  5. 15. Mitigating Resistance to Change: Face-to-Face versus Digital Communication Channels

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Yuliia Hrabenko; Qiuji Chen; [2023]
    Nyckelord :Communication Channels Face-to-Face Communication Channel Digital Communication Channel Resistance to Change Readiness for Change Change Management; Social Sciences;

    Sammanfattning : This study aims to discover the impact of face-to-face and digital communication channels on effective communication, focusing on their roles in mitigating resistance and creating readiness for change, ultimately leading to a reduction in resistance during change processes. The result is generated through a mixed method: literature research that reveals the role of communication in change processes, identifying key criteria of effectiveness of the communication that are used to analyze the effects of the channels; online surveys with 58 respondents to acquire the status quo of how individuals are communicated about changes, perceptions of advantages and disadvantages of the channels respectively, and the preference of communication channel that individuals would like to be communicated with; interviews with 10 professionals from diverse industries to acquire perceptions of communication channel effects from a managerial perspective, discovering complementary factors related to the effectiveness of communication. LÄS MER