Sökning: "merchandising assortment"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden merchandising assortment.

  1. 1. Sorting the Assortment: An Experimental Study of How the Sorting of Products Affects Consumers' Behavior and Experience in Online Grocery Stores

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Linn Lindgren; Tilde Ivedal; [2022]
    Nyckelord :Visual merchandising; Consumer behavior; Online retailing; Online grocery shopping; Product sorting;

    Sammanfattning : Online grocery shopping is becoming increasingly popular and more information is needed in the field to help guide retailers in marketing and visual merchandising online. This study examines how findings from prior research in physical stores apply in the new digital format. LÄS MER

  2. 2. Visual Merchandising : Har visual merchandising en betydande roll inom second hand?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Linus Pettersson; Emma Johansson; Fredrica Enström; [2020]
    Nyckelord :Second hand; Visual merchandising; Sustainability; Second hand; Visual merchandising; Hållbarhet;

    Sammanfattning : Second hand-handeln i Sverige växer allt mer och antalet aktörer inom marknaden ökar. Konsumenter sätter allt större krav på hur företag framställer sina produkter och designar sina butiker. Konventionell handel skiljer sig åt från second hand-handeln då strategier inom visual merchandising följs mer noggrant. LÄS MER

  3. 3. No, I'm not shopping for my girlfriend! : A Millennial perspective on gender in fashion retail

    Master-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Paula Koski; [2017]
    Nyckelord :Fashion retail; cross-dressing; womenswear; menswear; go-along; servicescape;

    Sammanfattning : The idea of this thesis is to achieve deeper understanding of how gender is materialised in the retail environments of brands challenging the traditional division between male and female especially in their marketing and style direction. Furthermore, the research aims to give deeper understanding on how the gendered shop environments are understood by a sample of Millennial consumers and how the consumers reflect on gender in these settings. LÄS MER