Sökning: "perceived fit"
Visar resultat 11 - 15 av 236 uppsatser innehållade orden perceived fit.
11. Fukt- och värmeväxlare för vinteratleter : Ny konstruktion från problem till prototyp
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Mittuniversitetet/Institutionen för ingenjörsvetenskap, matematik och ämnesdidaktik (2023-)Sammanfattning : Vid idrott utomhus i minusgrader utsätts andningssystemet för stora påfrestningar, luften är kall och torr vilket skadar och irriterar luftvägarna. För att undvika det kan man använda fukt- och värmeväxlare (HME). Dagens produkter har dålig passform vilket leder till läckage av luft. LÄS MER
12. Buying carbon neutrality? : Corporate motives for financing carbon offsets
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaperSammanfattning : Carbon offsets are often presented as a multi-beneficial way for companies to mitigate their net climate impact while contributing environmental and social benefits on a global and local scale. Critics argue it is used to avoid more meaningful alterations to a company's own operations. LÄS MER
13. Beyond the Aisles : Enhancing the Shopping Value of a One-Stop Shop with New Service
Master-uppsats,Sammanfattning : This study explores how shopping value in one-stop stores, especially hypermarkets, can be improved by new services. It identifies additional service offerings that go beyond the traditional product-based approach. LÄS MER
14. Are Influencers the Next Brand-Building Tool? : A Qualitative Study on How Influencer Marketing Affects Customer-Based Brand Equity
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Given the rise of social media and the growing importance of influencers on consumer behavior, gaining an understanding of how influencers and the practice of influencer marketing impact the brand from the consumer's perspective is crucial. Additionally, a significant amount of companies compete for consumers' attention in today's market. LÄS MER
15. Attracting Talent in North of Sweden : A qualitative study on the extent of Person-Organization Fit and Employer Branding for the purpose of talent attraction
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Companies in the North of Sweden are expressing big difficulties to acquire the right competency and the right people to fill voids in their organization. The purpose of this research paper was to gain an understanding of how companies in the north work with selected contributing factors, affecting their ability to attract talent. LÄS MER