Sökning: "retailing innovation"
Visar resultat 11 - 15 av 16 uppsatser innehållade orden retailing innovation.
11. How furniture shopping couldchange through omni-channelretailing and the use of technology-based innovations
Master-uppsats, KTH/Industriell marknadsföringSammanfattning : Syftet med denna forskning är att få en bättre förståelse för de faktorer som påverkar konsumenternas beslutsfattande vid köp av möbler och hur Omni - kanaler och teknologiska innovationer kan bidra till möbelindustrin och hur det påverkar de olika marknadsföringskanalerna och hur det i slutändan kan förändra upplevelsen för kunden. Den teori som har använts i denna studie omfattar områdena Omni kanaler, marknadsföring och detaljhandel, allmän detaljhandel och dess kundupplevelse , beslut och konsumentbeteende vid köp av möbler, hur sociala medier påverkar marknadsföringen och teknologiska innovationer inom möbelindustrin. LÄS MER
12. Factors that Affect the Strategic Choice of Sales Channels : A Study of the Swedish Clothing Retail Industry
Master-uppsats, KTH/Entreprenörskap och InnovationSammanfattning : The clothing retail industry has developed globally and is today one of the world’s largest industries. In recent years, Sweden has developed a competitive fashion industry, where the new trend in e-commerce is clear. LÄS MER
13. Kitchen Worktop Expectations
Magister-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för innovation, design och teknikSammanfattning : IKEA was founded in 1943 by Ingvar Kamprad and is currently retailing in 44 different countries around the globe. With the implementation of 25 year warranty the importance to validate the quality have increased to satisfy the customer. LÄS MER
14. Digital signage i butikshyllan - Kan interaktivitet skapa ytterligare en dimension av påverkan vid köpbeslutet
C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategiSammanfattning : Interactive media is constantly increasing in our surroundings and with the innovation of touch-screens, two-way communication with screens has become part of our daily life. Still, this well known way of process information is not often seen in the in-store environment of grocery retailing. LÄS MER
15. Ecommerce and market structure effects in theEuropean retail industry
Master-uppsats, KTH/Entreprenörskap och InnovationSammanfattning : Fifteen or so years into what is said to be the game changer of our time there are many fields of science focusing their attention towards the online market in attempts to describe its implications for the traditional, offline markets. Where most of the literature on economics of ecommerce focus on pricing mechanisms and growth little attention has been directed towards more general market structure effects. LÄS MER