Avancerad sökning

Visar resultat 1 - 5 av 16 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 1. The use of retail self checkout systems and its influence on the experiences of the Swedish shopper

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DVMT)

    Författare :Pontus Berg Nordström; Kin Lok Lee; [2023]
    Nyckelord :Self-service technology SST ; User satisfaction; Human Computer Interaction HCI ; Information and Communication Technology ICT ; Service Quality; Consumer attitudes; Technological Innovation; Supermarkets; Retailing.;

    Sammanfattning : Traditional retail with personal service is becoming scarce. The personal interaction is replaced with self service alternatives, and the consumer is now seen as a co-service producer. LÄS MER

  2. 2. Den digitala bilaffären : en fallstudie om digitalisering bland bilåterförsäljare i Sverige

    Kandidat-uppsats,

    Författare :Rasmus Kristoffersson; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : I fordonsbranschen pågår en förändring av den 120-åriga försäljningsmodell som lagt grunden för en bilhandlarstruktur som idag finns etablerad över hela världen. Det finns skarpa indikationer på att fordonsbranschen med fokus på återförsäljarleden har påbörjat en digitalisering som innebär att rollen för de traditionella bilåterförsäljarna står inför en betydande förändring. LÄS MER

  3. 3. Augmented Reality in Retail: A customer-centric business implementation framework

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Viktoriia Ivanova; Andrea Maggino; [2022]
    Nyckelord :Augmented Reality; innovation; customer experience; Customer-centricity; Technology acceptance model; Agile software development; Retailing;

    Sammanfattning : Augmented Reality (AR) implementation in retail is growing significantly over the past few years. But how can retailers implement AR applications successfully? This research aims to contribute to solving this question, by providing a circular customer-centric framework to implement AR applications in the Business-to-Customer (B2C) operations. LÄS MER

  4. 4. Developing Digital Value Offerings in the Car Retailing Industry : A Customer-Centric Approach to innovation

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :PHILIP BÖRJESSON; [2021]
    Nyckelord :Automotive Industry; Car Retailing; Customer-Centricity; Digital Transformation; Dynamic Capabilities; Value Offering; Innovation; Bilindustrin; bilhandel; digital transformation; dynamiska förmågor; innovation; kundfokusering; värdeerbjudanden;

    Sammanfattning : The car retailing industry is currently undergoing a significant transformation. This transformation is due to the automotive industry switching from producing internal combustion engines vehicles to battery electric vehicles. LÄS MER

  5. 5. The key factors in meeting the evolving customer values in Swedish retail, an omni-channel perspective

    Master-uppsats, Lunds universitet/Innovation

    Författare :Rakel Sieradzki; Elsa Sollbe; [2020]
    Nyckelord :Omni-channel; Swedish retail; Internet of Things; Customer value; Value-driven; Technology and Engineering;

    Sammanfattning : The retail industry is in an ongoing transformation with new customer behaviors. In an omni-channel environment, multiple channels are integrated and the customer has a more central role within retail. LÄS MER