Sökning: "Ömer Brand"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Ömer Brand.

  1. 1. How does celebrity endorsement affect consumers' perception on brand image and purchase intention?

    Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälle

    Författare :Martin Johansson; Ömer Bozan; [2017]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Having a celebrity endorse a product has in previous research been shown to increase both sales and brand awareness for companies. Celebrity endorsement can also be used by companies as a marketing communication strategy to build brand image. As a result of this, companies pay millions of dollars to have a celebrity endorse their products. LÄS MER

  2. 2. Förändring av ett fotbollslags image och varumärke - Helsingborgs IF (HIF)

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för lärande och samhälle (LS)

    Författare :Güncel Ömer; [2017]
    Nyckelord :Brand management; football; network; image; development;

    Sammanfattning : SammanfattningDetta examensarbete är en fallstudie om Helsingborgs Idrottsförening (HIF). Klubben har haft turbulenta år med tuff ekonomi, dalande publiksiffror, flera personer i ledningen som lämnat sina uppdrag och med dåliga sportsliga resultat. LÄS MER

  3. 3. Difussion of radically new products strategies for telecommunication equipment vendors to manage the diffusion of mobile internet in developing country markets - The case of Ericsson Turkey

    D-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate Business School

    Författare :Engin Gökbayrak; Ömer Ýlhan Dursun; [2001]
    Nyckelord :Mobile Internet; mobile communication; Internet; Ericsson;

    Sammanfattning : In today's dynamic business life, mobility could be addressed as the strongestfactor shaping the preferences of consumers. Mobility is indisputably the major driving force behind the success of wireless communication. On the other hand,the Internet has become our primary source and means of information. LÄS MER