Sökning: "Användarstudier"

Visar resultat 16 - 20 av 118 uppsatser innehållade ordet Användarstudier.

  1. 16. A Good Razor : A sustainable and gender neutral design proposal for a manual hair removing device for the entire body

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :HANNA LUNDIN; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The razor industry is a worldwide industry where the vast majority sell multi-blade razors. These are sold in a business model that pushes production prices so much that it harms the environment. LÄS MER

  2. 17. Battery Guard : Designing a Charging Station for E-bikes in Dutch Public Environments

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :Måns Matthias; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The e-bike trend is getting bigger and bigger all around the world, in Europe the number of new e-bikes sold during 2019 exceeded 3,5 million accounting for 17% of all bike sales (CONEBI, 2020). In the Netherlands it is more than a trend, e-bikes are everywhere and since 2018 there are more new e-bikes sold in the Netherlands than new regular bikes (Bovag, 2020). LÄS MER

  3. 18. Adapting for Remote UX Design Practices with Video Conferencing Tools and Online Digital Whiteboards : For User Interviews and Stakeholder Engagement Workshops

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Freyr Daníelsson; [2021]
    Nyckelord :User Experience; UX practice; Workshops; User interviews; Remote Working; Användarupplevelse; UX-övning; Workshops; Användarintervjuer; Fjärrarbete;

    Sammanfattning : Due to unprecedented circumstances brought about by a global health pandemic, User Experience (UX) design professionals have had to adapt their user research practices to keep on working. This has meant that methods such as user interviews and stakeholder engagement workshops are required to run entirely online. LÄS MER

  4. 19. Design- och produktutvecklingsspel för utbildningsändamål

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för ingenjörsvetenskap

    Författare :Anna Gustafsson; Arvid Carlqvist; [2021]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Syftet med projektet är att utveckla ett utbildande design- och produktutvecklingsspel för att öka elevers och studenters intresse för ämnet. Detta med avsikt att skapa medvetenhet om ingenjörsyrket och motivera fler elever att välja en designingenjörsutbildning. LÄS MER

  5. 20. A shared physical workspace at a distance

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Björn Winge; [2021]
    Nyckelord :Human-Computer Interaction; Computer Supported Cooperative Work; Groupware; Usability; System Usability Scale; ;

    Sammanfattning : In the year 2020, we saw an increase in people working from home and practicing social distancing due to the pandemic caused by COVID-19. It became clear that common tools used to substitute for this physical presence might be considered lacking. LÄS MER