Sökning: "IMP marknadsföring"

Hittade 5 uppsatser innehållade orden IMP marknadsföring.

  1. 1. Adopting CS towards International Hotels' B2B customers in international markets : A Qualitative study in B2B context

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Abeer Alzahar; Sarah Tariq; [2019]
    Nyckelord :Corporate Sustainability; Corporate Social Responsibility; Business Customers; Hotel Industry; IMP Group;

    Sammanfattning : Background: As mentioned by the hoteliers in our study, the Saudi Arabian markets are not in a full usage or application of Corporate Social Responsibility (CSR). There have been several reviews formed by the United Nation Development Program show the efforts done by the different sectors of the country to reach the 2030 Agenda which aim for a sustainable development. LÄS MER

  2. 2. Relationship and Network in Online B2B Business

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Fan Zhao; Yu Deng; Xuan Qin; [2016]
    Nyckelord :Online business; relationship; network; IMP group; dynamic and technology focus.;

    Sammanfattning : Nowadays a new businesses form, online business occurred, which helps companies to improve their working efficiency in managing risks and allocating resources. Relationship and network are essential for understanding online business, which can help firms to reduce costs by outsourcing, and to increase efficiency by sharing information with cooperators. LÄS MER

  3. 3. Från Produkt till Lösning - Industrisektorns Metarmorfos

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Fredrik Eklund; Fredrik Svensson; [2011]
    Nyckelord :management; Management of enterprises; Företagsledning; Problemorienterad Marknadsföring POM ; Industriell Marknadsföring; Service; Produkter; Lösningar; Business and Economics;

    Sammanfattning : Syfte: Syftet med denna uppsats är att undersöka hur företag inom den industriella sektorn organiserar sig för övergången från att sälja individuella produkter till att sälja integrerade lösningar. Detta exemplifieras genom bl.a. Windahl och Lakemond (2006) liksom Davies et al. LÄS MER

  4. 4. Bringing the Interaction Model into the 21st century: Applying and Developing the Interaction Model for the Service Industry

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Daniel Ahlstrand; Johnny Kollin; [2008]
    Nyckelord :markets-as-networks; network perspective; relationships; Interaction Model; Amadeus;

    Sammanfattning : Drawing upon research conducted in the 1960’s and 1970’s, the IMP group 1982 created the Interaction Model which has had a pivotal effect on how academic scholars and practitioners alike, think about relationships. The development of the Interaction Model was and still is important since it constitutes the very foundations on which the network perspective lies and as such also affects much of the academic research that is currently being conducted around the world. LÄS MER

  5. 5. Interaktionsprocessen mellan fastighetsmäklare och bank : en observationsstudie av relationen mellan Svensk Fastighetsförmedling och Nordea

    Magister-uppsats, Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Louise Engman; [2007]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Syftet med denna uppsats är att beskriva interaktionsprocessen mellan företagen Svensk Fastighetsförmedling och Nordea. Detta har undersökts i en observationsstudie av interaktionen mellan fastighetsmäklare och bank i samband med en bostadsförsäljning mellan två privatpersoner. LÄS MER