Sökning: "Kristina Härdelin"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Kristina Härdelin.
1. Industriell marknadsföring – varumärkets betydelse för inköp inom byggbranschen
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Syfte: Då vi har funnit att en stor del av tidigare forskning kring varumärken fokuserar på konsumentmarknaden vill vi närmare undersöka varumärkets betydelse i en industriell kontext. Metod: Vi har genomfört en kvalitativ undersökning genom ostrukturerade och öppna intervjuer. LÄS MER
2. Förväntningarnas Spänning - Förstalinjechefer i tjänsteföretag samt varuproducerande företag
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Fem Nyckelord: Förstalinjechef, förväntningar, utfall, tjänsteföretag, varuproducerande företag. Syfte: Att öka kunskapen om skillnaden mellan förstalinjechefens förväntningar inför den första chefspositionen och vad verkligheten sedan visar sig kräva. LÄS MER