Sökning: "Susan Åström"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Susan Åström.

  1. 1. Caught in a Bad Romance - The Contradiction of Woke Brands in Consumers' Lives

    Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ellinor Beckman; Miriam Dalsjö Åström; [2019]
    Nyckelord :CBR; Branding; Woke; Postmodernity; Business and Economics;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to discover the characteristics of consumer brand relationships between consumers and woke brands and thus contribute to the research field of consumer brand relations. This will be achieved by looking to the relationship in the context of postmodern consumers and specifically three purposively selected cases; Pepsi, Always and Gillette. LÄS MER

  2. 2. The Taco Theory : - A repeated measurement study of the effects of experiential event marketing on brand relationship quality in the FMCG industry

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Tiffany Dosé; Alexander Åström; [2017]
    Nyckelord :Experiential Event Marketing; Brand Relationship Quality; FMCG; Offline Marketing; Brand Experiences;

    Sammanfattning : Consumer marketing scholars keenly emphasize a proposed paradigm shift toward interactive relationships and lived brand experiences. Yet, little has been done to investigate the link between the two. Until now. LÄS MER

  3. 3. En föränderlig ledare : En studie om gruppfaser och ledarskap

    Kandidat-uppsats, Stockholms universitet/Sociologiska institutionen

    Författare :Eleonore Åström; [2015]
    Nyckelord :grupputveckling; ledarskap; situationsanpassat ledarskap; Wheelan;

    Sammanfattning : Syftet med denna uppsats är att med hjälp av Susan A. Wheelans teori förstå och tolka de faser som arbetsgrupper och ledare går igenom, samt komma med förslag om hur man kan komplettera hennes teori. Wheelans teori handlar om att anpassa sitt ledarskap på arbetsgruppens utvecklingsnivå. LÄS MER