Sökning: "Unwanted Customers"
Visar resultat 1 - 5 av 21 uppsatser innehållade orden Unwanted Customers.
1. “Fake it til you make it” : - en kvalitativ studie om butiksmedarbetares upplevelser av emotionellt arbete
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : The purpose of this study is to increase the understanding of how retail employees experience the organizational conditions in the workplace in order to be able to perform emotional work in relation to customers. The study is conducted through six qualitative semi-structured interviews with retail employees who are employed in different companies in the retail industry in Sweden. LÄS MER
2. Improving jet printing quality for printed circuit boards : Optimizing first dot jetting deposition through experimental design and response surface methodology
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Printed circuit boards (PCBs) are essential components in various electronic devices, playing a vital role in their functionality. Over time, PCBs have evolved significantly, becoming smaller, more complex, and multi-layered to meet the demands of advancing technology and consumer preferences. LÄS MER
3. Road Feedback in a Steer-by-Wire System for a Passenger Car : enhancing the feeling of being connected
Master-uppsats, Linköpings universitet/Fluida och mekatroniska systemSammanfattning : Road feedback is an essential part of the driving experience, representing a connection betweenthe driver and the vehicle motion. Road feedback in a steer-by-wire system must berecreated and transferred to the driver through a feedback motor mounted on the steeringwheel. LÄS MER
4. Hip-Seat för bärsele : Hopfällbart koncept av höftkudde för Najell AB
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Att vara en förälder är en givande och fantastisk resa, men som många resor är den inte utan sina svårigheter. Som tur är lever vi i en tid där man kan hitta hjälp överallt i många olika former för att kunna ta sig an de svårigheter som dyker upp. LÄS MER
5. Airline Service Failures : A study on relationships between lack of control, emotions, and negative word-of-mouth
Kandidat-uppsats, Högskolan i Jönköping/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Service failure within the airline industry has been a prominent topic within the media. Each story of a failure features a disgruntled passenger. Emotions are already high during the consumption of any airline service, and a service failure will bring on а slew of unwanted emotions. LÄS MER