Sökning: "co-creative teaching"
Hittade 3 uppsatser innehållade orden co-creative teaching.
1. Hur kan lärarrollen förstås och anpassas i relation till samskapande undervisning? : Genom studenternas perspektiv Utvecklingsarbete
L3-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för hälsa, lärande och teknikSammanfattning : When I found out that in 2022 there were about 18 000 students who did not have the qualifications to applay to high school after they finished ninth grade, I became curious about how I, in my future profession as a teacher, will be able to help students achieve passing grades in my subject social studies at the end of ninth grade. I have therefore studied what is required of the school´s curriculum Lgr 22 and how I can motivate the students as well as which working methods are presented in theory and previous research as the best working methods to enable the students to reach the right understanding of different subjects. LÄS MER
2. Understandings of musical interpretationamong tertiary percussion students andteachers in Sweden : A hermeneutic-phenomenological inquiry
Master-uppsats, Örebro universitet/MusikhögskolanSammanfattning : Musical interpretation is, despite being commonly discussed in practice, an under researchedarea. Additionally, most of the studies we have, concentrate on western classical piano players.The aim of this thesis is to contribute another perspective and investigate how tertiarypercussion students and teachers understand musical interpretation. LÄS MER
3. Co-Creative Learning - using IT to Visualise Progression (CIP) : En studie av former för systematiskt kvalitetsarbete på klassrumsnivå
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Avdelningen för kvalitetsteknik, maskinteknik och matematikSammanfattning : Syftet med studien är att dels att förstå hur systematiskt kvalitetsarbete kan se ut på klassrumsnivå och dels vad det innebär att tillämpa det utifrån elevperspektiv, och dels att jämföra hur elevernas måluppfyllelse utvecklats i jämförelse med en kontrollgrupp. Resultatet av detta har fört med sig att examensarbetet bidrar med ett föreslag på hur kvalitetsarbete kan ske på klassrumsnivå; här kallat Co Creative Learning - using IT to Visualise Progression (CIP). LÄS MER