Sökning: "comparative advertisement"
Visar resultat 1 - 5 av 23 uppsatser innehållade orden comparative advertisement.
1. Idealt moderskap i förändring? : En komparativ studie om moderskaps ideal i tidskrifterna Husmodern1936 och Mama 2022
Kandidat-uppsats, Örebro universitet/Institutionen för humaniora, utbildnings- och samhällsvetenskapSammanfattning : The purpose of the essay has been to implement a comparative study about how maternal ideals are represented in the magazines Husmodern 1936 and Mama 2022, as well as how they have changed over time. The essay is based on Yvonne Hirdmans theory of genussystemet. LÄS MER
2. Enhancing Privacy in Cookieless Web Advertising : A Comparative Study of Multi-Party Computation and Trusted Execution Environment Solutions for Private Attribution Reporting
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The end of third-party cookies has driven the advertising market to seek new solutions. Third-party cookies were widely used to track users’ online activities across websites. However, the growing concern for privacy has led web browsers to put an end to this practice. LÄS MER
3. Á la Instagram : En komparativ fallstudie om hur Instagram påverkar restauranger
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DVMT)Sammanfattning : Följande fallstudie fokuserar på hur Instagram påverkar restauranger. Syftet är att bedöma vilka effekter Instagram har på konceptbyggande hos restauranger, för att skapa en förståelse för hur ett socialt medie kan påverka ett företag. LÄS MER
4. Collaborative Storytelling: A Comparative Case Study on Influencer Podcasts
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikationSammanfattning : This thesis examines the phenomena of personal branding. Empirically, it uses two different commercial podcasts made by influencers as comparative case study examples. LÄS MER
5. Detta är en annons
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/JournalistikSammanfattning : The experience of reading the news online has changed significantly for consumers in recent years. So-called native advertising has seen an increase which has resulted that the line between marketing and journalism has become blurred for a lot of people. LÄS MER