Sökning: "dynamisk media"
Visar resultat 1 - 5 av 31 uppsatser innehållade orden dynamisk media.
1. “Inkluderande, grön och dynamisk” En undersökning av projektet Masthuggskajen
Kandidat-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvetenskaperSammanfattning : This thesis examines how the city of Gothenburg and the construction companies involved communicate and market the urban transformation project Masthuggskajen in documents, media and in visual communication. The gathered materials used consist of official documents such as “Vision Älvstaden”, the projects webpage “masthuggskajen. LÄS MER
2. Speech Intelligibility in Radio Broadcasts : A Case Study Using Dynamic Range Control and Blind Source Separation
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : Creating the optimal balance between dialogue level and ambient sound is extremely important in media productions. This process is however inherently difficult due to that people’s requirements and preferences are not uniform. LÄS MER
3. Strategic Alliance Formation in a Dynamic Environment : A Business Ecosystem perspective applied to Strategic Alliances in the Online Media Industry
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : The online media industry has undergone changes during the last decades. Driven by technology advancements, there has been an increasing number of actors that can enhance the value of service in the media industry. LÄS MER
4. A comparative critical discourse analysis of the news coverage of the rape law reform in Sweden and Denmark
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Mänskliga rättigheterSammanfattning : This thesis examines the discourse concerning the consent-based rape law reform in Sweden and Denmark. Sweden implemented the consent-based rape law July 2018 and has since been evaluating the law while the current Danish government promised that the law will change to a consent-based law. LÄS MER
5. Regionala DMOs marknadsföring och sociala mediers påverkan
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för ekonomi, geografi, juridik och turismSammanfattning : Destination management organizations (DMOs) är organisationer som ofta är uppbyggda av två eller flera medlemsorganisationer. En huvudsaklig uppgift som DMOs har är att marknadsföra destinationen. Sociala medier är något som förändrat sättet många organisationer bedriver sin marknadsföring på. LÄS MER