Sökning: "navid ghannad"
Visar resultat 16 - 17 av 17 uppsatser innehållade orden navid ghannad.
16. ATT BYGGA OCH ÖVERFÖRA VARUMÄRKEN TILL INTERNET - En kvalitativ fallstudie av Getinge Infection Control och von Braun Sports Cars
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Title: To build and transport brands to the Internet – A qualitative case study of Getinge Infection Control and von Braun Sports Cars. Seminar date: 2009-06-09. Course/ subject: FÖ6016, Degree Project Undergraduate level, 15 University Credits Points (ECTS). Authors: Kristoffer Eriksson and Erik Kaplar. LÄS MER
17. ATT VÄCKA KONSUMENTERS UPPMÄRKSAMHET I ETT REKLAMFYLLT SAMHÄLLE : - Från ett företagsperspektiv
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Abstract Title: To attract costumers attention in a advertisingfilled community - From a company view Authors: Kerstin Ivarson and Diana Kuttner Advisor: Navid Ghannad. Level: Bachelor thesis in Marketing, (15 Swedish credits), Spring 2009 Key words: Media, media noice, communication tool, communication chanel, startling, advertising, advertisingfilled, message Question: How does the message from companies reach out to the customers in a advertisingfilled community? Purpose: To examine how the companies should use marketing to attract attention in a fast developed community and in that way reach the customers. LÄS MER