Sökning: "navid ghannad"

Visar resultat 11 - 15 av 17 uppsatser innehållade orden navid ghannad.

  1. 11. Företags arbete med, och kommunikation av, CSR : Hur företag arbetar med CSR och hur de kommunicerar arbetet till sina intressenter.

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Andreas Arvidsson; Anna Lönn; [2014]
    Nyckelord :Corporate Social Responsibility; CSR; Samhällsansvar; Hållbarhet; Kommunikation; Integrerad marknadsföringskommunikation; Intressenter;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Företags arbete med, och kommunikation av, CSR. – Hur företag arbetar med CSR och hur de kommunicerar arbetet till sina intressenter. LÄS MER

  2. 12. The Entrepreneurs Prior Knowledge of Entrepreneurship : - A qualitative study of innovative Swedish SME:s.

    Magister-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Malin Molin; Meron Goitom; [2013]
    Nyckelord :Entrepreneurship; Knowledge in Entrepreneurship; Entrepreneurial Knowledge; Entrepreneurial capital; Human capital; Qualitative study;

    Sammanfattning : Title of this dissertation: The Entrepreneurs´ Prior Knowledge of Entrepreneurship. Date of seminar: 2013-05-27 Course/Subject: Strategic innovation management, Technical project management, Master dissertation 15 hp Authors: Malin Molin and Meron Goitom                            Supervisor: Navid Ghannad Keywords: Entrepreneurship, Knowledge in Entrepreneurship, Entrepreneurial Knowledge, Entrepreneurial capital, Human capital, Qualitative study Purpose: The purpose with this thesis is to describe which role the entrepreneur’s knowledge of entrepreneurship has played in the process from opportunity discovery to opportunity exploitation in innovative Swedish SME:s. LÄS MER

  3. 13. Ge ditt varumärke ett lyft! : -en studie om hur företag bygger och stärker sitt varumärke i sociala medier

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad

    Författare :Sofie Tellram; Emilia Sjögren; [2012]
    Nyckelord :Social media; Brands; Communication; Social networks; Blogs.;

    Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Ge ditt varumärke ett lyft! – en studie om hur företag bygger och stärker sina varumärken i sociala medier. Författare: Emilia Sjögren och Sofie Tellram. Handledare: Navid Ghannad. Nivå: Kandidatuppsats, marknadsföring (15hp), VT 2012. LÄS MER

  4. 14. PR-branschen. Branschen som inte kan marknadsföra sig själv? : En studie om hur PR-byråer marknadsför sig genom relationsmarknadsföring

    Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Julia Edvardsson; Jennie Jonason; [2012]
    Nyckelord :Relationsmarknadsföring; PR-byrå; PR; Marknadsföring;

    Sammanfattning : Title:        PR-industry: The industry that cannot promote themselves?                 – A thesis of how PR-agencies use relationship marketing to                 promote themselves. Authors:    Julia Edvardsson & Jennie Jonasson Advisor:     Navid Ghannad Level:         Bachelor thesis in Marketing, (15 ECTS), Spring 2012 Keywords:   Public Relations, Relationship Marketing, Relation, Interaction and Network Purpose:    The purpose of this thesis is to bring a better understanding for Public  Relations and for how the PR-agencies promote themselves. LÄS MER

  5. 15. Precisionsmarknadsföring : Framtiden ger inte utrymme för gissningar

    Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)

    Författare :Karolina Arvidsson; Anna Palmér; [2011]
    Nyckelord :Marknadsföring; precisionsmarknadsföring; precision marketing; beslutstöd; dataanalys;

    Sammanfattning : SAMMANFATTNING   Titel:                     Precisionsmarknadsföring - Framtiden ger inte utrymme för gissningar                                                                                                         Författare:                                                                  Karolina Arvidsson och Anna Palmér   Handledare:                                                                  Navid Ghannad   Nivå:                                                                  Kandidatuppsats, Marknadsföring 15 Hp. VT 2011   Nyckelord:                     Precisionsmarknadsföring, beslutstöd, dataanalys   Problemformulering:                     1. LÄS MER