Sökning: "navid ghannad"
Visar resultat 11 - 15 av 17 uppsatser innehållade orden navid ghannad.
11. Företags arbete med, och kommunikation av, CSR : Hur företag arbetar med CSR och hur de kommunicerar arbetet till sina intressenter.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Sammanfattning Titel: Företags arbete med, och kommunikation av, CSR. – Hur företag arbetar med CSR och hur de kommunicerar arbetet till sina intressenter. LÄS MER
12. The Entrepreneurs Prior Knowledge of Entrepreneurship : - A qualitative study of innovative Swedish SME:s.
Magister-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Title of this dissertation: The Entrepreneurs´ Prior Knowledge of Entrepreneurship. Date of seminar: 2013-05-27 Course/Subject: Strategic innovation management, Technical project management, Master dissertation 15 hp Authors: Malin Molin and Meron Goitom Supervisor: Navid Ghannad Keywords: Entrepreneurship, Knowledge in Entrepreneurship, Entrepreneurial Knowledge, Entrepreneurial capital, Human capital, Qualitative study Purpose: The purpose with this thesis is to describe which role the entrepreneur’s knowledge of entrepreneurship has played in the process from opportunity discovery to opportunity exploitation in innovative Swedish SME:s. LÄS MER
13. Ge ditt varumärke ett lyft! : -en studie om hur företag bygger och stärker sitt varumärke i sociala medier
Kandidat-uppsats, Högskolan i HalmstadSammanfattning : Sammanfattning Titel: Ge ditt varumärke ett lyft! – en studie om hur företag bygger och stärker sina varumärken i sociala medier. Författare: Emilia Sjögren och Sofie Tellram. Handledare: Navid Ghannad. Nivå: Kandidatuppsats, marknadsföring (15hp), VT 2012. LÄS MER
14. PR-branschen. Branschen som inte kan marknadsföra sig själv? : En studie om hur PR-byråer marknadsför sig genom relationsmarknadsföring
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : Title: PR-industry: The industry that cannot promote themselves? – A thesis of how PR-agencies use relationship marketing to promote themselves. Authors: Julia Edvardsson & Jennie Jonasson Advisor: Navid Ghannad Level: Bachelor thesis in Marketing, (15 ECTS), Spring 2012 Keywords: Public Relations, Relationship Marketing, Relation, Interaction and Network Purpose: The purpose of this thesis is to bring a better understanding for Public Relations and for how the PR-agencies promote themselves. LÄS MER
15. Precisionsmarknadsföring : Framtiden ger inte utrymme för gissningar
Kandidat-uppsats, Sektionen för ekonomi och teknik (SET)Sammanfattning : SAMMANFATTNING Titel: Precisionsmarknadsföring - Framtiden ger inte utrymme för gissningar Författare: Karolina Arvidsson och Anna Palmér Handledare: Navid Ghannad Nivå: Kandidatuppsats, Marknadsföring 15 Hp. VT 2011 Nyckelord: Precisionsmarknadsföring, beslutstöd, dataanalys Problemformulering: 1. LÄS MER