Sökning: "thesis b2b"
Visar resultat 16 - 20 av 221 uppsatser innehållade orden thesis b2b.
16. Apples iOS 14.5 uppdatering - Hur påverkades B2C-företagens digitala marknadsföring? : En kvalitativ studie om dataregleringars effekter på digital marknadsföring.
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Syftet med studien är att undersöka hur regleringar av insamling av kunddata påverkar B2C-företagens digitala marknadsföring, vilka konsekvenser som uppstår, samt hur denna förändring hanterats. Metod: Studien är baserad på en kvalitativ metod. LÄS MER
17. Analysis of Vertical Farming Business Model : Swegreen Case Study
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : The world's population is projected to increase to 9 billion by 2050 according to the Food and Agriculture Organization, FAO (2020), and this growth in the earth's population is anticipated to put great pressure on the existing natural resources. It will increase food demand which would intensify agricultural production. LÄS MER
18. Transitioning towards a circular economy at an electronics manufacturer: Barriers and solutions for implementing a take back system in the US
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : So far, over 50 million tonnes of e-waste have been generated globally (World Economic Forum, 2019), raising the question of the role of circular economy in combating climate change (Ellen MacArthur Foundation, 2021). This thesis explores the opportunities for Axis Communications to introduce a take back system for recycling decommissioned products in the US. LÄS MER
19. On a mission of reducing methane burps: A case study of commercialising a low-carbon innovation in the food industry
Master-uppsats, Lunds universitet/ProduktionsekonomiSammanfattning : Commercialising low-carbon innovations implies complex issues to be managed but is a necessity to attain a transition of industries for a sustainable future. This thesis investigates how an innovator can facilitate the adoption of their low-carbon innovation among stakeholders within the food industry. LÄS MER
20. Transaktionsplattformar i B2B-kontexter : Hur vill potentiella användare att plattformen ska se ut?
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Syfte: Det övergripande syftet med uppsatsen är att förstå hur transaktionsplattformar ska lyckas i tidiga stadier. Detta genom att förstå hur en transkansaktionsplattform ska utformas för att kunna attrahera många användare. LÄS MER