Sökning: "users influence"

Visar resultat 41 - 45 av 916 uppsatser innehållade orden users influence.

  1. 41. Produktdesign för ett ekologiskt hållbart sportfiske

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Institutionen för konst, kultur och kommunikation (K3)

    Författare :Axel Carlsson; [2023]
    Nyckelord :Product design; Fishing; Jig; Bioplastics; DIY; Biodegradable; Fishing lure; Produktdesign; Fiske; Jigg; Bioplast; DIY; Biologiskt nedbrytbar; Fiskedrag;

    Sammanfattning : Fiske förekommer runt om i hela världen, men det utförs av många olika anledningar. Det kan vara ett yrke, en hobby eller ett sätt att få mat på bordet. Men oavsett syftet kan beten gå sönder, fastna eller lossna. I Norden tappar vi uppskattningsvis 28 miljoner beten varje år. LÄS MER

  2. 42. Det är Lugnt, vi tar det Klarna! : A Qualitative Study of Gen Z’s Purchase Intentions for Fashion Using BNPL in an online and in-store context.

    Magister-uppsats,

    Författare :Amanda Persson; Alexandra Millner; [2023]
    Nyckelord :BNPL; buy now pay later; purchase intentions; online context; in-store context; payment method; fashion; Gen Z.;

    Sammanfattning : Abstract  Background: The evolution of technology has transformed the way we shop, with BNPL services like Klarna and Qliro gaining popularity among consumers. This form of short-term financing offers flexibility by allowing customers to either pay later or divide their costs into interest-free installments. LÄS MER

  3. 43. Investigating Experience of Mobile Application in Museum : The Case Study of the Nationalmuseum (Stockholm, Sweden)

    Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för ABM

    Författare :Feiye Yin; [2023]
    Nyckelord :mobile applications; visitor experience; museum; visitor studies; Nationalmuseum; digital technologies;

    Sammanfattning : In the context of New Museology and the breakthrough of smartphones, many museums tend to develop museum-related mobile applications to support the museum visit and facilitate the overall visitor experience. This qualitative case study explores how the context of museum visit frames the experience of usage of smartphone applications, and thus identifies the factors that influence the visitor’s experience of using museum-related smartphone applications. LÄS MER

  4. 44. Go with the flow : En studie om social konsumtion på TikTok

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Borås/Akademin för textil, teknik och ekonomi

    Författare :Madeleine Eckert; Stella Nilsson Ternström; Emelie Danielsson; [2023]
    Nyckelord :TikTok; Fashion Communities; Consumer Behaviour; Hauls; Social Commerce; eWOM; Flow.; TikTok; communities; konsumentbeteende; hauls; social commerce; eWOM; flow;

    Sammanfattning : I takt med att sociala medier har växt sig större har konsumenters shoppingbeteende förändrats. Inköp av produkter sker numera i allt större utsträckning på sociala medier. LÄS MER

  5. 45. Conspiracy theories in cyberspace

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för data- och systemvetenskap

    Författare :Damir Zizic; [2023]
    Nyckelord :Conspiracy theories; QAnon; disinformation; social media; cyber warfare;

    Sammanfattning : The introduction of social media platforms influenced the social dynamics by changing the way individuals are exposed to information. The straightforwardness of social media communication resulted in an overwhelming amount of information for users, and the variety of sources of the information is limiting users’ ability to assess what information is genuine and what is disinformation. LÄS MER