Sökning: "utvärdering av säljare"
Visar resultat 6 - 9 av 9 uppsatser innehållade orden utvärdering av säljare.
6. Standardiserad lösningsprototyp vid implementation av Microsoft Dynamics CRM
M1-uppsats, KTH/Hälso- och systemvetenskap; KTH/Data- och elektroteknikSammanfattning : I arbetet att tillfredsställa kunders behov och stärka relationerna mellan köpare och säljare så använder sig företag av affärsfilosofin Customer Relationship Management (CRM). Stora CRM satsningar görs inom företag och flera olika CRM leverantörer ger stöd åt verksamheterna i form av CRM-system. LÄS MER
7. Perspektiv på sexköpslagstiftningen - En jämförelse mellan Sverige och Danmark
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Juridiska institutionen; Lunds universitet/Juridiska fakultetenSammanfattning : Sweden became the first country in the world to implement a legislation that made it illegal to buy, but not to sell, sexual services. The same year, 1999, Denmark decided to go the opposite direction and removed the legislation that had criminalized prostitution. LÄS MER
8. Kassa system? : En användarcentrerad designstudie av kassagränssnitt för The Body Shop
Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskap; Linköpings universitet/Filosofiska fakultetenSammanfattning : I denna magisteruppsats har kassagränssnittet som används på kosmetikkedjan The Body shop utvärderats med avseende på hur det stödjer säljarna i sitt arbete. Syftet har varit att se vad säljares kognitiva belastning är under deras arbete och att ta fram ett kassagränssnitt som minskar denna. LÄS MER
9. Utvärdering av ett nytt underhållsprogram
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Institutionen för teknik och naturvetenskapSammanfattning : ALSTOM Power Customer Service har tagit fram ett flödesschema för hur underhållsarbetet är tänkt att se ut. Underhållsprogrammet delas in i de fem faserna förberedelse-, sälj-, order-, genomförande- och rapportfas. LÄS MER