Sökning: "värdeskapande och kvalité"

Visar resultat 16 - 18 av 18 uppsatser innehållade orden värdeskapande och kvalité.

  1. 16. Konsumentbeteende : En studie av hur en enskild butiks kundklubb kan påverka kundlojalitet

    M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Camilla Svensson; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : I en mindre stad råder det hård konkurrens på marknaden mellan de enskilda damklädesbutikerna. Detta ställer i sin tur press på butikerna att skapa en kundkrets som på lång sikt vill vara lojal till butiken. LÄS MER

  2. 17. Konsumentbeteende : En studie av hur en enskild butiks kundklubb kan påverka kundlojalitet

    M1-uppsats, Institutionen för teknik och samhälle

    Författare :Jennie Seger; [2011]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : I en mindre stad råder det hård konkurrens på marknaden mellan de enskilda damklädesbutikerna. Detta ställer i sin tur press på butikerna att skapa en kundkrets som på lång sikt vill vara lojal till butiken. LÄS MER

  3. 18. Från loj till lojal : En fallstudie avseende företag inom telekombranschen & deras förmåga till värdeskapande processer.

    Kandidat-uppsats, Institutionen för ekonomi och företagande

    Författare :Oscar Axman; Anders Nordling; [2006]
    Nyckelord :ekonomi; marknadsföring; tre; 3; telenor; lojalitet; värdeskapande; värdeskapandeprocesser; kandidatuppsats; C-uppsats; värdestjärna; service management; involvement theory; affärside; ;

    Sammanfattning : Denna uppsats handlar om att finna de faktorer som är viktiga för att företag inom telekommunikationsbranschen skall kunna behålla sina kunder då kärnprodukten inte längre räcker till som konkurrensmedel. Orsaker som ligger till grund för dagens situation är juridiska förändringar, globala förutsättningar samt den tekniska utvecklingen. LÄS MER