Sökning: "volvo internkommunikation"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden volvo internkommunikation.

  1. 1. Gränslös kommunikation. Kommunikation i ett globalt företag under förändring

    Magister-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik och masskommunikation

    Författare :Åsa Borg; [2011-10-07]
    Nyckelord :Kommunikation; förändring; förändringskommunikation; internkommunikation; organisationskommunikation; globalt; mellanchefer; Volvo; kultur; interkulturell;

    Sammanfattning : Titel Gränslös kommunikation Kommunikationen i ett globalt företag under förändring Författare Åsa Borg Kurs Examensarbete i Medie- och kommunikationsvetenskap avancerad nivå Handledare Annika Bergström Termin VT 2011 Syfte Att undersöka hur kommunikationen fungerat i ett globalt företag under förändring. Metod och material Kvantitativ enkätundersökning på ett totalurval av 138 mellanchefer på Volvo Business Services. LÄS MER

  2. 2. Volvo On Call - en underskattad hjälp på vägen? En studie av internkommunikation mellan företag och återförsäljare

    C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik och masskommunikation

    Författare :Elin Salekärr; Hanna Timring; [2008-08-14]
    Nyckelord :Volvo On Call; information; internkommunikation;

    Sammanfattning : Titel: Volvo On Call - en underskattad hjälp på vägen? En studie av internkommunikation mellan företag och återförsäljare. Författare: Elin Salekärr & Hanna Timring Kurs: Medie- och kommunikationsvetenskap, Examensarbete Termin: Höstterminen 2007 Syfte: Syftet med arbetet är att undersöka informationsflödet kring tjänsten Volvo On Call, med fokus på den interna informationen mellan Volvo Cars och dess återförsäljare. LÄS MER

  3. 3. Volvo On Call - en underskattad hjälp på vägen? En studie av internkommunikation mellan företag och återförsäljare

    C-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för journalistik och masskommunikation

    Författare :Elin Salekärr; Hanna Timring; [2008-04-22]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : .... LÄS MER