Sökning: "Customer Satisfaction Index"
Visar resultat 16 - 20 av 29 uppsatser innehållade orden Customer Satisfaction Index.
16. The loyalty effect
Master-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : .... LÄS MER
17. Värdet av att bygga grönt för kommunala bostadsbolag
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/HandelshögskolanSammanfattning : Abstract The real estate sector is today responsible for 40 per cent of the total amount of energy consumption within the members of the EU. All over the world there are collaborations within research and projects to find ways of reducing the amount of energy consumed by the real estate sector. LÄS MER
18. Klagomålshantering av e-handelsföretag på Facebook : ett ramverk för klagomålshantering
Kandidat-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Svensk e-handel har de senaste åren vuxit kraftigt, vilket har lett till att andelen e-handels-företag har ökat i Sverige de senaste åren. Konsumenten har idag större valmöjlighet vid val av företag. Företagen erbjuder bra fraktvillkor, tryggare betalningsformer och mer användarvänliga hemsidor. LÄS MER
19. Är förutsättningarna lika för enhetschefer inom äldreomsorg och handikappomsorg?
Magister-uppsats, Akademin för hälsa, vård och välfärdSammanfattning : Syftet med studien var att undersöka om det finns samband mellan enhetschefers utbildning, ledarerfarenhet, ledarskapsindex och kundnöjdhet fördelat på arbetsområdena funktionshindrade och äldreomsorg, i samma organisation. Bakgrunden till detta är att regeringen lyft en oro kring enhetschefer inom äldreomsorgen då personalgrupperna är stora och det administrativa stödet litet, varför cheferna inte alltid har de förutsättningar som krävs för att leda verksamheten. LÄS MER
20. Customer satisfaction in E-Commerce : A case study of China and Bangladesh
Magister-uppsats, Institutionen för ekonomi och itSammanfattning : As information technology and the popularity of Internet technology and in-depth applications, e-commerce is at unprecedented pace. People become more and more the focus of attention. At present, relatively fast development of e-commerce activities are online sales, online promotions, and online services. LÄS MER