Sökning: "Filippa Sandberg"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden Filippa Sandberg.

  1. 1. Community members on the wall, are you more in love after all? : The differences between community members and non-members brand love, brand loyalty and purchase intentions

    Magister-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utveckling; Linköpings universitet/Filosofiska fakulteten

    Författare :Filippa Sandberg; Josephiene Dogan; [2023]
    Nyckelord :Marketing;

    Sammanfattning : Background: Social media is growing bigger and bigger by the day, and it wasn't that many years ago that it was first introduced to the world. Along with social media, the marketing world has changed immensely and one of the things that have been added over the years is social media-based brand communities that are groups of people that forms online to support or discuss a certain brand. LÄS MER

  2. 2. Unwrapping the "Pass the Parcel" Deals - A Study of Value Creation in Secondary Buyouts

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för redovisning och finansiering

    Författare :Filippa Stridh; Michaela Sandberg; [2021]
    Nyckelord :Private equity; Leveraged buyout; Secondary buyout; Value creation; Propensity score matching;

    Sammanfattning : This thesis examines the economic rationale of secondary buyouts and whether they provide scope for operational value creation. We formulate a series of four hypotheses to investigate two distinct categories of value sources: i) growth and ii) efficiency. LÄS MER

  3. 3. Strategiskt arbete i unga svenska modeföretag - en fallstudie av ACNE Action Jeans AB, Filippa K AB och Nudie Jeans AB

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Maria Wieloch; Louise Meiton; Sonja Ingrid Désirée Sandberg; [2003]
    Nyckelord :Svenska modeföretag; Resursbaserat synsätt; Kaos-balans teorin; Normanns teori; strategi; Management of enterprises; Företagsledning; management; Business and Economics;

    Sammanfattning : Vårt syfte med denna uppsats är att undersöka och jämföra fallföretagens strategiska arbete, beskriva och analysera detta. Vi ämnar göra detta genom att finna och använda de strategiteorier och modeller som på ett mest adekvat sätt förklarar och beskriver hur våra fallföretags strategiska arbete sker. LÄS MER