Sökning: "Johan HÅkansson"
Visar resultat 1 - 5 av 30 uppsatser innehållade orden Johan HÅkansson.
1. Så skapas kundlojalitet : Hur fastighetsmäklarföretag arbetar för att uppnå kundlojalitet
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Titel: Så skapas kundlojalitet: Hur fastighetsmäklarföretag arbetar för att uppnå kundlojalitet Nivå: Examensarbete på grundnivå (kandidatexamen) i ämnet företagsekonomi Författare: Lucas Håkansson och Emilio Silva Aresti Handledare: Lars-Johan Åge Datum: 2022- maj Syfte: Syftet med denna kvalitativa studie är att skapa en djupare förståelse för hur fastighetsmäklarföretag i Uppsala arbetar för att skapa kundlojalitet genom de tre begreppen kundnöjdhet, varumärkestillit och varumärkesuppfattning. Metod: Denna studie har använt sig utav en kvalitativ metod där fem kontorschefer hos fastighetsmäklarföretag i Uppsala har intervjuats. LÄS MER
2. Improving a Reinforcement Learning Algorithm for Resource Scheduling
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Lunds universitet/Institutionen för reglerteknikSammanfattning : This thesis aims to further investigate the viability of using reinforcement learning, specifically Q-learning, to schedule shared resources on the Ericsson Many-Core Architecture (EMCA). This was first explored by Patrik Trulsson in his master thesis Dynamic Scheduling of Shared Resources using Reinforcement Learning (2021). LÄS MER
3. Development of algorithm for a mobile-based estimation of heart rate
Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)Sammanfattning : To perform a physical performance test is a good way to keep track of one’s health and can be beneficial to find evidence of deviations in the body. This thesis focuses on the development of a mobile-based heart rate algorithm that can be used with the Queens College Step Test, on the behalf of Mobistudy. LÄS MER
4. Application of machine learning to construct advanced NPC behaviors in Unity 3D.
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : Machine learning has been widely used in computer games for a long time. This is something that has been proven to create a better experience and well-balanced challenges for players. LÄS MER
5. IMPACT OF DIGITALIZATION ON ELECTRICAL MOTOR SYSTEMS : From an energy efficiency perspective
Master-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : This master thesis is written in collaboration with the Swedish Energy Agency and the International Energy Agency (Electric Motor System Annex, EMSA) to investigate the potential of using digitalization as a tool to become more energy efficient with regards to electrical motor systems in the Swedish industry. The purpose of this thesis is to examine the potential of energy efficiency, market maturity, opportunities, barriers, and risks related to digitalization applied to electrical motors in Swedish industry. LÄS MER