Sökning: "Kevin Jönsson"

Hittade 4 uppsatser innehållade orden Kevin Jönsson.

  1. 1. Jämförelse av implementation avtabellkomponent i ett logistiksystem

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola

    Författare :Kevin Olguin Jönsson; [2023]
    Nyckelord :Tabellkomponent; Logistik; Prestanda; Utvecklarvänlighet;

    Sammanfattning : Bakgrund I logistikvärlden finns det en stor mängd data att hålla reda på och presentera, då man håller koll på hela lager, transport mm. Ett sätt att presentera denna data är med en tabellkomponent. Företaget Myloc AB är i fas med uppgradera sitt GUI system där den viktigaste komponenten är just tabellkomponenten. LÄS MER

  2. 2. Utvärdering av ekonomisk lönsamhet idigital marknadsföring : En undersökning av företags nuvarande metodik ochförbättringspotential

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för management (MAN)

    Författare :Mohammad Almasri; Kevin Hewer; Albin Jönsson; [2023]
    Nyckelord :Digital marketing; Profitability; AI Artificial intelligence ; KPI Key performance Indicator ; ROAS Return on Ad Spend ; Digital marknadsföring; Lönsamhet; AI Artificial intelligence ; KPI Key performance Indicator ; ROAS Return on Ad Spend ;

    Sammanfattning : AbstraktSyfte: Syftet med studien var att analysera hur företag kan förbättra förståelsen för denekonomiska lönsamheten i sina marknadsföringsaktiviteter, detta genom att undersöka hurföretag idag arbetar med att följa upp den lönsamheten av digital marknadsföring samtvilken förbättringspotential företag upplever att det finns kring sätten de arbetar på. Metod: En kvalitativ metod har genomförts i denna studie där fyra intervjuer hargenomförts med tre respondenter som arbetar med att utvärdera lönsamhet av digitalmarknadsföring. LÄS MER

  3. 3. Enhetlighet mellan fysiska och digitala säljkanaler

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Kevin Jönsson; Viktor Kecskés; [2020]
    Nyckelord :CRM; omni-channel;

    Sammanfattning : .... LÄS MER

  4. 4. Strategier för positionering av kontorslokaler

    Kandidat-uppsats, KTH/Fastigheter och byggande

    Författare :Astrid Jönsson; Linn Gregorsson; [2015]
    Nyckelord :Positioning; positioning strategies; office; market; office; target market; kontorsmarknad; kontorslokal; målgrupp;

    Sammanfattning : The report aims to examine how property owners position themselves to reach their target market, and which strategies they use when positioning their product. The investigation has been carried out mainly in the form of a case study in which a number of interviews with Stockholm real estate companies has been conducted, focusing on commercial property market segment. LÄS MER