Sökning: "Konsumentbehov"
Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade ordet Konsumentbehov.
1. Amodel for the internationalisation of e-commerce scale-ups : Represented by a conceptual prototype of a digital tool that assists firms in localising its business model to better address local customer needs
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The internet has transformed the way people sell and buy goods and services. E-commerce is a fast-growing industry with low barriers to entry, making it easy to start an e-commerce business – but scaling it is a whole other matter. One common scaling method is international expansion. LÄS MER
2. Att våga handla online: ”Får man prata med någon så vet man ju att det blir rätt” Övertalande systemdesign för att leva upp till konsumentbehov: information, inspiration och trygghetskänsla
Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för datavetenskapSammanfattning : .... LÄS MER
3. Internet of Things : The Potential Influence of Enterprise Buyers on the Security of IoT
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : While IoT safety and security incidents continue to increase in frequency, scope and severity, there remains a gap in how the issue will be addressed. While the debate continues within academia, industry standards bodies, government and industry media, new entrants continue to rapidly enter the market with cheaper more powerful products with little incentive to address information security issues. LÄS MER
4. The future of digital platforms : An exploration of Generation Z’s needs and expectations
Master-uppsats, KTH/Teknisk informationsvetenskapSammanfattning : In today’s platform economy, the postal industry has been disrupted with emerging technologies and changing consumer needs. While the physical letter volumes continue to decrease, postal operators seek new sources of customer value through digital innovations. LÄS MER
5. Konsumenters uppfattning av hållbarhetsmärkningar i dagligvaruhandeln : Hur köpbeslutet påverkas
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik och samhälleSammanfattning : Hållbarhet är en stark faktor som påverkar både konsumenter och företag i växande utsträckning. Att medvetet konsumera i enlighet med hållbara riktlinjer ligger i många konsumenters intresse, och företag utvecklar kontinuerligt strategier för att bemöta konsumentbehov och höja sin försäljning. LÄS MER