Sökning: "Lovisa Borssén Myrén"
Hittade 2 uppsatser innehållade orden Lovisa Borssén Myrén.
1. Consumers’ perception of Femvertising as a Digital Marketing Strategy in the Beauty- and Apparel Industry : A Qualitative Study of Swedish Gen Z Consumers
Master-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : This paper is about femvertising which is used as a strategy within marketing to attract female consumers. This strategy is done by companies by pushing for gender equality and female empowerment in their ads. There is a lack of research regarding how femvertising affects consumers' purchase intentions and buying behavior. LÄS MER
2. If you book on your own, you travel on your own
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Syfte och forskningsfrågor Syftet med uppsatsen är att undersöka hur resebyråer möter konsumenters behov i det digitala samhället som präglas av en hård konkurrens. Vi vill också klargöra hur resebyråer konkurrerar i en ny konkurrensmiljö. LÄS MER