Sökning: "Produkt Tjänst"

Visar resultat 16 - 20 av 206 uppsatser innehållade orden Produkt Tjänst.

  1. 16. Konceptutveckling av ställning för effektivisering av kaffeförsäljning vid event : Snabb och användarvänlig distribution av kaffe

    Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)

    Författare :Olivia Nielsen; [2023]
    Nyckelord :design; kaffe; event; innovation; koncept; produkt; tjänst;

    Sammanfattning : Rapporten behandlar ett produktutvecklingsprojekt som tagit plats under kursen  Examensarbete för högskoleingenjörsexamen i innovationsteknik och design vid Karlstads universitet. Projektet tillhandahölls av företaget 3TEMP, som har bas i Arvika där de utvecklar och producerar kaffebryggare. LÄS MER

  2. 17. Unwrapping the Customer Value concept and its application within an Industrial Manufacturing Firm : A Case Study within Husqvarna

    Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)

    Författare :Robert Bunea; [2023]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Traditional manufacturing companies were reliant on selling their product centred offerings towards customers. However, technological developments, volatile market environments as well as calls for more personalised experiences from customers, have made the traditional product-centred approaches less effective. LÄS MER

  3. 18. CHARGING HYBRID IS THE FUTURE FOR FERRIES : A case study on partial electrification of the Gotland ferries in Sweden

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Mälardalens universitet/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Ahmed Shanshal; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : The Swedish climate target for the transport sector is that the emissions will be reduced by 70% by 2030 compared to 2010. A reduction of 27% has already taken place and a reduction of one million tons of CO2 per year remains until the target in 2030. In 2020, Sweden's domestic shipping accounted for 660,000 tons of CO2 emissions. LÄS MER

  4. 19. Valet av ett köp! : En studie om konsumenters köpbeteende i samband med influencer marketing.

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Företagsekonomiska institutionen

    Författare :Ebru Erdal; [2022]
    Nyckelord :Influencer marketing; Credibility; Attitude; Word-of-mouth; Consumers buying behavior; Influencer marketing; Trovärdighet; Attityd; word-of-mouth; Konsumenters köpbeteende;

    Sammanfattning : The purpose of this study is to investigate how attitude and credibility have an impact on consumers' buying behavior in connection with influencer marketing. Thus, the study aims to investigate which of the phenomena influencer marketing and WoM are reported to affect consumers' buying behavior to the highest degree. LÄS MER

  5. 20. Increasing water access throughhuman-centered design : Design of a off-grid water purifying devicein a resource constraint environment

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälle

    Författare :David Sundvall; [2022]
    Nyckelord :human centered design; frugal innovation; Innovation; resource constrained environment; Bottom of the pyramid; BOP; Jugaad; resource constrained environment design; Mänskligt centrerad design; Sparsam innovation; Innovation; Resursbegränsad miljö; Botten av den socioekonomiska pyramiden; BOP; Jugaad; Resursbegränsad miljö design;

    Sammanfattning : Patrick and Felicia are a couple who run a farm. Every day they harvest their crops and sell them at the local market. This is the family's everyday life and today's income goes to all the family'sexpenses such as food, water, and transport to the market. At the end of the day, the family's totalbudget results in plus or minus zero. LÄS MER