Sökning: "SEO"
Visar resultat 26 - 30 av 126 uppsatser innehållade ordet SEO.
26. Web Accessibility and Search Engine Optimization: an investigation on the implementation and its effect within e-commerce websites in Sweden
Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : With the digital world we live in today, inclusion on the web is crucial. Ensuring all who want to access the web can do so is a responsibility that can be vague. LÄS MER
27. Sökmotoroptimering inom sällanköpsvaruhandeln : En kvalitativ studie som undersöker uppfattningen av SEO inom den svenska sällanköpsvaruhandeln
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : Sedan utvecklingen av world wide web på 1990-talet har den digitala utveckling vuxit mer och mer. I takt med digitaliseringen har SEO blivit ett viktigt marknadsföringsverktyg som företag kan använda för att öka sin synlighet online. I slutet av 2019 spreds ett virus vid namn covid-19. Viruset utlöste en pandemi som skakade om världen. LÄS MER
28. Search Engine Optimization and the connection with Knowledge Graphs
Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Aim: The aim of this study is to analyze the usage of Search Engine Optimization and Knowledge Graphs and the connection between them to achieve profitable business visibility and reach. Methods: Following a qualitative method together with an inductive approach, ten marketing professionals were interviewed via an online questionnaire. LÄS MER
29. How do SMEs in Sweden perceive the usage of SEO?
Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : The purpose of this study has been to find out how SMEs in Sweden perceive SEO as a marketing tool. In order to answer the purpose of the study, we have selected five small and medium enterprises to take part in their stories and perceptions of SEO. As a method, we have used interviews to be able to answer the purpose of the essay. LÄS MER
30. I sökandet på det rätta innehållet : En kvalitativ undersökning om sökmotoroptimering och dess funktion samtrelevans
Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknikSammanfattning : Date: 2021-01-20 Level: Bachelor thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Alexander Bäckström Rebecca Haddad Morgan Lindblom Title: In Search of the Right Content. Tutor: Aswo SafariKeywords: SMO, Marketing, Consumers, Companies Research: A qualitative research with alignment on semi structured interviews. LÄS MER