Sökning: "SEO"

Visar resultat 26 - 30 av 126 uppsatser innehållade ordet SEO.

  1. 26. Web Accessibility and Search Engine Optimization: an investigation on the implementation and its effect within e-commerce websites in Sweden

    Kandidat-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatik

    Författare :Mikaela Alfvén; Amanda Creutz; [2021]
    Nyckelord :Web Accessibility; Search Engine Optimization; Overlapping Factors; Web Performance; WCAG; Web Agencies; User Experience; Final Thesis Work; Siteimprove.;

    Sammanfattning : With the digital world we live in today, inclusion on the web is crucial. Ensuring all who want to access the web can do so is a responsibility that can be vague. LÄS MER

  2. 27. Sökmotoroptimering inom sällanköpsvaruhandeln : En kvalitativ studie som undersöker uppfattningen av SEO inom den svenska sällanköpsvaruhandeln

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaper

    Författare :Evelina Landsberg; Linda Löfberg; [2021]
    Nyckelord :Sökmotoroptimering; digital marknadsföring; inbound marketing; The 4S web-marketing mix model; coronapandemin.;

    Sammanfattning : Sedan utvecklingen av world wide web på 1990-talet har den digitala utveckling vuxit mer och mer. I takt med digitaliseringen har SEO blivit ett viktigt marknadsföringsverktyg som företag kan använda för att öka sin synlighet online. I slutet av 2019 spreds ett virus vid namn covid-19. Viruset utlöste en pandemi som skakade om världen. LÄS MER

  3. 28. Search Engine Optimization and the connection with Knowledge Graphs

    Magister-uppsats, Högskolan i Gävle/Företagsekonomi

    Författare :Oliver Marshall; [2021]
    Nyckelord :Search Engine; Search Engine Optimization; SEO; Knowledge Graphs; Google My Business; Google Search Engine; Online Marketing;

    Sammanfattning : Aim: The aim of this study is to analyze the usage of Search Engine Optimization and Knowledge Graphs and the connection between them to achieve profitable business visibility and reach. Methods: Following a qualitative method together with an inductive approach, ten marketing professionals were interviewed via an online questionnaire. LÄS MER

  4. 29. How do SMEs in Sweden perceive the usage of SEO?

    Kandidat-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhet

    Författare :Sabin Ajam; Berivan Batak; [2021]
    Nyckelord :SEO; digital marknadsföring;

    Sammanfattning : The purpose of this study has been to find out how SMEs in Sweden perceive SEO as a marketing tool. In order to answer the purpose of the study, we have selected five small and medium enterprises to take part in their stories and perceptions of SEO. As a method, we have used interviews to be able to answer the purpose of the essay. LÄS MER

  5. 30. I sökandet på det rätta innehållet : En kvalitativ undersökning om sökmotoroptimering och dess funktion samtrelevans

    Kandidat-uppsats, Mälardalens högskola/Akademin för ekonomi, samhälle och teknik

    Författare :Alexander Bäckström; Rebecca Haddad; Morgan Lindblom; [2021]
    Nyckelord :SEO; SEM; Sökmotoroptimering; Marknadsföring;

    Sammanfattning : Date: 2021-01-20 Level: Bachelor thesis in Business Administration, 15 cr Institution: School of Business, Society and Engineering, Mälardalen University Authors: Alexander Bäckström Rebecca Haddad Morgan Lindblom Title: In Search of the Right Content. Tutor: Aswo SafariKeywords: SMO, Marketing, Consumers, Companies Research: A qualitative research with alignment on semi structured interviews. LÄS MER