Sökning: "digital marknadsföring"

Visar resultat 1 - 5 av 432 uppsatser innehållade orden digital marknadsföring.

  1. 1. Social Media When Searching for New Customers : A Description of Prospecting Activities on Social Media

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF); Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Robin Vipp Oskarsson; Alexander Dimakis; [2020]
    Nyckelord :B2B; Prospecting; Personal selling; Social media; Identifying; Qualifying; Due diligence newsfeed; Digital footprints;

    Sammanfattning : Purpose - The purpose of this study is to identify and describe how B2B salespeople utilize social media when prospecting for new customers based on a sequential sales process.Design/methodology/approach - The study employs an interpretive approach as it attempts to convey a phenomenon through the eyes of the participants. LÄS MER

  2. 2. Beyond Nature & Culture: A Praxiography of the Digital Classroom

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Emil Ahlanzberg; [2020]
    Nyckelord :Education technology; Market practices; Gilles Deleuze; Pedagogy; Human-computer interaction;

    Sammanfattning : Education systems around the world face great challenges as social distancing measures force physical classrooms to close down in order to mitigate the spread of sars-cov-2. Consequently, teachers and students have resorted to digital classrooms. LÄS MER

  3. 3. Controversies and Their Impact on Market Plasticity: The Story of Digital Care Providers' Emergence in Swedish Healthcare

    D-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för företagande och ledning; Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Simon Engert; Emil Gustavsson; [2020]
    Nyckelord :market studies; controversy; market plasticity; actor-network theory; healthcare;

    Sammanfattning : Markets are increasingly becoming contested spheres. Controversies resulting from actors' multiple attempts to shape markets play a crucial role in markets' dynamics and their plasticity, yet little is known about their impact. LÄS MER

  4. 4. Raka vägen till kvinnlig frigörelse? En multimodal socialsemiotisk analys av femvertising ur ett kritiskt feministiskt perspektiv

    Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för strategisk kommunikation

    Författare :Klara Ottosson; Maja Grundskog; [2020]
    Nyckelord :femvertising; feminism; postfeminism; strategic communication; digital media; Social Sciences;

    Sammanfattning : Studien syftar till att undersöka hur svenska företag använder sig av femvertising i sin digitala kommunikation. Studien görs ur ett kritisk feministiskt perspektiv och studerar och analyserar hur kvinnor och kvinnlighet porträtteras i marknadsföring idag samt hur feminism används för kommersiella syften. LÄS MER

  5. 5. The New Digital Age of Marketing - A Pilot Study About Challenges Associated with Digitalization in Marketing

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Einar Stenback; Martin Söderberg; [2020]
    Nyckelord :Digital transformation; Big Data; Digitalization;

    Sammanfattning : This thesis examines Swedish marketers' digital transformation and how they utilize data and heuristics in decision making. Digitalization has developed rapidly, and affected many business functions, not least marketing. LÄS MER