Sökning: "brand experience design"
Visar resultat 1 - 5 av 152 uppsatser innehållade orden brand experience design.
1. How to improve customer satisfaction with customer surveys and lean for retail
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Graduate SchoolSammanfattning : Introduction: This dissertation project is based on a collaboration between the author and Volvo Trucks Europe. To answer the research question of How to improve customer satisfaction with customer surveys and lean for retail? This study describes a qualitative study of improving customer satisfaction with lean for retail in the Volvo Trucks dealership network, specifically in the Northern European Market. LÄS MER
2. Neuroscience app interfaceanalysis.
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för informationsteknologiSammanfattning : The Neurologyca company received a request from a client, Orange, on how to improve its appinterface, Orange TV, to be more user-friendly. The project's main purpose is to evaluate the userexperience and optimal design of the interface, focusing on qualitative and quantitative research toanalyze the consumer emotional reaction while using the app. LÄS MER
3. E-handelsföretag och den fysiska butiken - ett smart varumärkesdrag eller fåfänga?
Kandidat-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Forskningsfråga: Vad finns det för motiv för e-handelsföretag inom sällanköpshandeln att etablera fysiska butiker? Hur använder e-handelsföretag den fysiska butiken för att skapa brand experience och brand image? Hur påverkar fysiska butiker e-handelsföretagens lönsamhet? Syfte: I denna studie har vi som avsikt att redogöra för varför renodlade e-handelsföretag inom sällanköpshandeln öppnar fysiska butiker, samt undersöka hur den fysiska butiken används för att stärka e-handelsföretagens varumärken med utgångspunkt i teorierna brand experience och brand image. Vidare syftar studien till att skapa en teoretisk grund och ökad förståelse för fenomenet med e-handelsföretag som öppnar fysiska butiker, utifrån ett management perspektiv. LÄS MER
4. The Race to Success: Navigating the Roadblocks to Formula E's Popularity
Magister-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: Formula E, the electric counterpart to Formula 1, has not achieved the same level of popularity among consumers. The purpose of this paper is to understand why Formula E has not been as successful as Formula 1 and the barriers to consumer adoption of Formula E. LÄS MER
5. Enhancing Brand Experience Through UI Elements Aligned With Brand Values : An Investigation of the Interconnected Fields of User Experience and Brand Experience Within the Context of IKEA’s E-commerce Website
Magister-uppsats, Jönköping University/JTH, Avdelningen för datateknik och informatikSammanfattning : In today’s competitive landscape, shaping positive digital experiences with the brand is crucial for the company’s market success. The study aimed to investigate the interconnected relationship between User Experience (UX) and Brand Experience (BX) by exploring the potential for enhancing BX through the implementation of User Interface (UI) elements aligned with brand values within an e-commerce website. LÄS MER