Sökning: "customer relationship in key account management"

Visar resultat 1 - 5 av 12 uppsatser innehållade orden customer relationship in key account management.

  1. 1. Food delivery or Forced delivery? A case study on restaurants' business model innovation in response to digital platforms

    C-uppsats, Handelshögskolan i Stockholm/Institutionen för marknadsföring och strategi

    Författare :Emil Clemensson; Wendela Spelmans; [2021]
    Nyckelord :Digital platforms; Gig economy; Business model; Business model innovation;

    Sammanfattning : Digital platforms have prospered since the beginning of the pandemic and radically change how firms create and capture value. The restaurant industry has been particularly exploited, invoking strains on incumbent restaurants' business models and leaving managers in unfamiliar territory. LÄS MER

  2. 2. Underhåll och förbättring av leverantörsrelationer : En fallstudie på ett speditörföretag

    M1-uppsats, Jönköping University/JTH, Logistik och verksamhetsledning

    Författare :Oscar Lönnberg; Alice Hägnander; [2020]
    Nyckelord :Freight Forwarder; Supplier Relations; Supplier Segmentation; Interaction Model; Customer Relationship Management CRM ; Key Account Management KAM ; Speditör; leverantörsrelationer; leverantörssegmentering; interaktionsmodellen; Customer Relationship Management CRM ; Key Account Management KAM ;

    Sammanfattning : Syfte – En förstudie på fallföretaget identifierade ett problem som ledde till att syftet och frågeställningarna formulerades. Studien syfte innebär att undersöka hur underhåll av en leverantörsrelation kan påverka ett speditörföretag. LÄS MER

  3. 3. The need for speed : A study of how a new digital tool can affect B2B relationships

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Företagsekonomi

    Författare :Josefin Hellsten; Johan Näsström; [2019]
    Nyckelord :B2B relationships; 3D virtual prototypes; relationship marketing;

    Sammanfattning : The technological development that we have seen in the last decades has resulted in a more digitized business environment and affected industries from an innovative and competitive perspective. The digital transition is an ongoing process and it creates opportunities and challenges for businesses globally. LÄS MER

  4. 4. "Vi finns några rader bort" : En kvantitativ och netnografisk studie av Viasat Sport och C More Sports twitterkonversationer

    Kandidat-uppsats, Umeå universitet/Institutionen för kultur- och medievetenskaper

    Författare :Lisa Johansson; [2018]
    Nyckelord :Netnography; Quantitative content analysis; Twitter;

    Sammanfattning : The purpose of this essay was to examine conversations between two Swedish organizations and their customers to explore how online meetings and dialogs can affect organisations image and relationships between customers and organisations. Viasat and C More are both live sport broadcasters with online play services. LÄS MER

  5. 5. The important part is that we have established a relationship, then we can conduct business : Cultural conflicts and dilemmas in international business

    Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Sektionen för hälsa och samhälle

    Författare :Lucas Christensson; Oskar Svensson; [2017]
    Nyckelord :Key account management; Relationship Marketing; Cultural conflicts; Cultural dilemmas; Crosscultural communication;

    Sammanfattning : Recent literature state that the relationship between buyers and sellers has gained more and more importance in business-to-business segments. The distribution of products may even end up in the shadow of these important relationships. LÄS MER