Sökning: "death valley"
Visar resultat 6 - 10 av 22 uppsatser innehållade orden death valley.
6. Overcoming the Valley of Death: An industrial case study of barriers and enablers when using the Technology Readiness Level scale
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationsteknikSammanfattning : An innovation process should take an idea all the way from research to the market. However, this is a long process in which many barriers can appear. For this thesis, a case study has been conducted, at a large Swedish industrial manufacturing company, with the purpose to examine their material innovation process. LÄS MER
7. Overcoming the Valley of Death : How to Better Support Hardware Scaleups in the Swedish Innovation System
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Innovation has emerged in the latest decades as the key driver of economic growth. The Swedish Government has made innovation a key focus and supports a multitude of initiatives to improve the innovation capacity of Sweden. LÄS MER
8. Hårdvarustart-ups i uppskalningsprocessen
Kandidat-uppsats, KTH/Hållbar produktionsutveckling (ML)Sammanfattning : Under de senaste åren har det skett en signifikant ökning av antalet nyregistrerade företag i Sverige och denna trend är tydlig även inom tillverkningsindustrin. Samtidigt går en betydande andel av start-ups inom tillverkningsindustri i konkurs inom tre år. LÄS MER
9. Green technology innovation : the perspectives of venture capital
Master-uppsats, SLU/Dept. of EconomicsSammanfattning : Technology has contributed greatly to our environmental problems, but also has a key role to play in solving those problems. While proper financing is an enabler for development, lack of financing is an important constraint. LÄS MER
10. Crowdfunding, innovativ marknadsföring eller marknadsföring för innovationer?
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/FöretagsekonomiSammanfattning : Två grundpelare för att ett nystartat företagande ska nå tillväxt är behovet av finansiella resurser och kunder. Båda delarna kan vara avgörande om ett företag överlever de utmanande första åren. En bredare kundbas kan leda till flera marknadsföringsfördelar vilket är ett noga studerat ämne. LÄS MER