Sökning: "elliot"
Visar resultat 11 - 15 av 132 uppsatser innehållade ordet elliot.
11. Who is it for? Ambiguous language and privacy policies : A lexical analysis of social media companies privacy policies
Kandidat-uppsats, Karlstads universitetSammanfattning : .... LÄS MER
12. From Data to Dollars: Unraveling the Effect Data-Driven Decision-Making Has on Financial Performance in Swedish SMEs
Kandidat-uppsats, Jönköping University/Internationella HandelshögskolanSammanfattning : Background: Data-driven decision-making (DDDM) has emerged as a primary approach to decision-making in many organizations. It uses data and analytics to guide decision-making processes and can lead to better business outcomes. LÄS MER
13. Sanningarna om Oss : En transfenomenologisk studie om att skriva och läsa fanfiction om könseufori
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/EtnologiSammanfattning : The aim of this paper is to understand how trans people who write and read fanfiction about gender euphoria create meaningful writing processes, contextualize community, and orientate themselves in the world by telling stories about gender euphoria and related emotional experiences. I have conducted interactive chat interviews with four study participants and have, as a way of using an autoethnographic research method, included my own narratives as part of the material. LÄS MER
14. Skillnad i effektutvecking inom intensitetszonen 30-60% av 1 repetitioner maximum vid knäböj, bänkpress och marklyft
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för idrottsvetenskap (ID)Sammanfattning : Bakgrund: Effektutveckling kan sägas vara detsamma som muskulär explosivitet.Ju högre effekt, desto högre explosiv styrka, detta mäts i enheten Watt (W). Dennastyrkekvalitet har stor betydelse inom många idrotter. LÄS MER
15. Produktlivscykeln på en digital marknad
Kandidat-uppsats, Högskolan i Skövde/Institutionen för handel och företagandeSammanfattning : Att ha en framgångsrik produkt som fortsätter att växa på dagens marknad är komplext. På grund av det stora antalet marknadsföringsstrategier som är tillgängliga för företag som verkar på en global marknad. LÄS MER