Sökning: "fast-food industry"
Visar resultat 1 - 5 av 32 uppsatser innehållade orden fast-food industry.
1. Service Failure och Service Recovery inom snabbmatskedja branschen
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/Avdelningen för ekonomiSammanfattning : Title: Service Failure och Service Recovery inom snabbmatskedja branschenLevel: Bachelor’s degreeFörfattare: Sami Sami & Aya BelkhairSupervisor: Peter EkDate: 2022 - JuneAim: The purpose of the study is to explore the methods that leaders and employees in the fast-food industry apply to create a Service Recovery (SR).Method: Qualitative study based on a deductive research approach, the interpretation of the result has been in accordance with a thematic analysis method. LÄS MER
2. Impact of Leadership Styles on Employee Performance and Satisfaction in the Fast-food Industry in Sweden
Magister-uppsats, Högskolan i Halmstad/Akademin för företagande, innovation och hållbarhetSammanfattning : .... LÄS MER
3. Social Responsibility within the Fast Food Industry : An exploratory study on factors influencing consumers' socially responsible behavior to guide companies' CSR work
Magister-uppsats, Jönköping UniversitySammanfattning : Purpose: The purpose of this study is to explore the factors that influence consumers to act socially responsible (CnSR) to provide guidance for CSR work practices in the context of fast food. Method: To answer the research questions a qualitative method has been used where empirical findings have been collected through secondary data and 16 semi-structured interviews. LÄS MER
4. “Yebo Gogo, it’s time to braai Mzansi!” Code-Switching, Borrowing, Prestige, Slang, and Persuasion in the Digital Marketing Industry of South Africa
Kandidat-uppsats,Sammanfattning : This paper will analyse code-switching, borrowing, slang, and covert or overt prestige in online and television media. The days of OOH (Out Of Home) advertising are becoming obsolete and moving toward a digital age. LÄS MER
5. Negativ word-of-mouths påverkan på kundlojalitet : En kvantitativ studie om kundlojlaitet till snabbmatskedjor
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Syfte: Kundlojalitet är viktigt för företags framgång då det medför återkommande kunder. Negativ word-of-mouth (NWOM) är något som kan påverka kundlojaliteten och därför är det intressant att studera förhållandet mellan dessa. LÄS MER