Avancerad sökning
Visar resultat 21 - 25 av 104 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
21. Chatbot : A qualitative study of users' experience of Chatbots
Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)Sammanfattning : The aim of the present study has been to examine users' experience of Chatbot from a business perspective and a consumer perspective. The study has also focused on highlighting what limitations a Chatbot can have and possible improvements for future development. LÄS MER
22. Hur upplever anställda lärande på sin arbetsplats? : En kvalitativ studie om arbetsplatslärande på en kundtjänst
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för utbildningsvetenskapSammanfattning : Syftet med denna studie var att beskriva hur anställda på en kundtjänst i en stor organisation upplever lärande på sin arbetsplats. Studien har en kvalitativ ansats och empirin har samlats in genom semistrukturerade, kvalitativa intervjuer. Totalt intervjuades tio anställda på en kundtjänst i en stor organisation. LÄS MER
23. Inredning och utsmyckning i Folksams kontorshus och Olovslundsskolan : En studie av monumentala verk i det offentliga rummet
Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Konstvetenskapliga institutionenSammanfattning : I uppsatsen diskuterar jag vad som drev Folksam som uppdragsgivare i byggprocessens av bolagets nya kontorshus vid Skanstull och Farsta på 60-talet. Ledningen beslöt nämligen att använda 1% av byggkostnaderna för inredning och utsmyckning som vid nya offentliga byggnader, trots att Folksam är ett privat bolag. LÄS MER
24. CRM och arbetssystem i förändring : En kvalitativ fallstudie om faktorer som leder till förändring av arbetssystem, aktörsroller och aktiviteter vid utveckling av CRM
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknikSammanfattning : CRM är informationsproducerande informationssystem som används av organisationer för att registrera samt hantera information om tidigare, nuvarande och potentiella kunder. Kunderna kan enkelt hitta information, recensioner och priser hos konkurrenter vilket har stärkt konsumenternas förhandlingsstyrka. LÄS MER
25. Support Unit Classification through Supervised Machine Learning
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The purpose of this article is to evaluate the impact a supervised machine learning classification model can have on the process of internal customer support within a large digitized company. Chatbots are becoming a frequently used utility among digital services, though the true general impact is not always clear. LÄS MER