Avancerad sökning

Visar resultat 21 - 25 av 104 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.

  1. 21. Chatbot : A qualitative study of users' experience of Chatbots

    Kandidat-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för datavetenskap och medieteknik (DM)

    Författare :Sinan Aljadri; [2021]
    Nyckelord :Chatbot; Artificial Intelligence AI ; Natural Language Processing NLP ; Usability; Chatbot; Artificial Intelligence AI ; Natural Language Processing NLP ; Användbarhet;

    Sammanfattning : The aim of the present study has been to examine users' experience of Chatbot from a business perspective and a consumer perspective. The study has also focused on highlighting what limitations a Chatbot can have and possible improvements for future development. LÄS MER

  2. 22. Hur upplever anställda lärande på sin arbetsplats? : En kvalitativ studie om arbetsplatslärande på en kundtjänst

    Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för utbildningsvetenskap

    Författare :Jonas Jonsson; [2021]
    Nyckelord :social theory of learning; Arbetsplatslärande; lärande;

    Sammanfattning : Syftet med denna studie var att beskriva hur anställda på en kundtjänst i en stor organisation upplever lärande på sin arbetsplats. Studien har en kvalitativ ansats och empirin har samlats in genom semistrukturerade, kvalitativa intervjuer. Totalt intervjuades tio anställda på en kundtjänst i en stor organisation. LÄS MER

  3. 23. Inredning och utsmyckning i Folksams kontorshus och Olovslundsskolan : En studie av monumentala verk i det offentliga rummet

    Kandidat-uppsats, Uppsala universitet/Konstvetenskapliga institutionen

    Författare :Cajsa De Groat; [2021]
    Nyckelord :Monumental konst; Folksamhuset i Skanstull; Folksamhuset i Farsta; Sven X:Erixon;

    Sammanfattning : I uppsatsen diskuterar jag vad som drev Folksam som uppdragsgivare i byggprocessens av bolagets nya kontorshus vid Skanstull och Farsta på 60-talet. Ledningen beslöt nämligen att använda 1% av byggkostnaderna för inredning och utsmyckning som vid nya offentliga byggnader, trots att Folksam är ett privat bolag. LÄS MER

  4. 24. CRM och arbetssystem i förändring : En kvalitativ fallstudie om faktorer som leder till förändring av arbetssystem, aktörsroller och aktiviteter vid utveckling av CRM

    Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för naturvetenskap, miljö och teknik

    Författare :Rikard Kloth; Thomas Norén; [2021]
    Nyckelord :Customer Relationship Management CRM ; development of CRM; implementation; factors of change; actor roles; processes; work systems; Customer Relationship Management CRM ; utveckling av CRM; implementation; förändringsfaktorer; aktörsroller; processer; arbetssystem;

    Sammanfattning : CRM är informationsproducerande informationssystem som används av organisationer för att registrera samt hantera information om tidigare, nuvarande och potentiella kunder. Kunderna kan enkelt hitta information, recensioner och priser hos konkurrenter vilket har stärkt konsumenternas förhandlingsstyrka. LÄS MER

  5. 25. Support Unit Classification through Supervised Machine Learning

    Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Jakob Pehrson; Sara Lindstrand; [2020]
    Nyckelord :Chatbot; customer satisfaction; productivity; and neural networks; Chatbot; kundnöjdhet; produktivitet; och neurala nätverk;

    Sammanfattning : The purpose of this article is to evaluate the impact a supervised machine learning classification model can have on the process of internal customer support within a large digitized company. Chatbots are becoming a frequently used utility among digital services, though the true general impact is not always clear. LÄS MER