Avancerad sökning
Visar resultat 16 - 20 av 104 uppsatser som matchar ovanstående sökkriterier.
16. How the Covid-19 pandemic has affected the leadership and the direction of the organization
Magister-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för kvalitets- och maskinteknikSammanfattning : Syftet med denna magisteruppsats har varit att utforska hur Covid-19 pandemin har påverkat ledarskapet och organisationens riktning. Covid-19 pandemin har påverkar olika delar av ledarskapet. Resultaten visar tydligt att chefer känner sig överbelastade eftersom de måste hantera många administrativa uppgifter och alternerande möten. LÄS MER
17. Chattbotars påverkan inom kundservice
Kandidat-uppsats, Södertörns högskola/Institutionen för samhällsvetenskaperSammanfattning : The use of artificial intelligence (AI) has increased in recent years to create more efficient and innovative solutions. One type of AI solution introduced in several different industries is chatbots that customers can interact with by typing, or choosing from a number of options, and get direct responses from the system. LÄS MER
18. Chatbot som verktyg för kundtjänst inom larmbranschen
Kandidat-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : The purpose of the report is to investigate whether a chatbot can both answer the questions that an employee would otherwise have answered and whether it is strategic and financially profitable. The work included the development of a chatbot prototype and an analysis of the economic elements and how well this prototype was considered to function. LÄS MER
19. The Home Office, A New Perspective on Workstation Design
Master-uppsats, Lunds universitet/InnovationSammanfattning : The development of office furniture design has been stagnant while digital technology has changed drastically over the last decades. There is a need for a new approach in order to bring the design of the office workstation into the future, which this thesis sets out to contribute to. LÄS MER
20. Chattbotar : Upplevelser, möjligheter och problem inom kundtjänst.
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Handelshögskolan (from 2013)Sammanfattning : Artificiell intelligens har varit ett omdiskuterat ämne sedan decennier tillbaka och vävs desto mer in i vår vardag allt eftersom tiden går. Vi kan som åskådare bara se på medan vår vardag både kantas, förgylls och radikaliseras av denna teknik som ständigt utvecklas. LÄS MER