Sökning: "more sales"
Visar resultat 21 - 25 av 1486 uppsatser innehållade orden more sales.
21. Product-Service Systems for Small and Medium-Sized Manufacturers: The Role of External Partnerships
Master-uppsats, Uppsala universitet/Institutionen för geovetenskaperSammanfattning : The current patterns of consumption are threatening the availability of natural resources. These natural resources, such as raw materials and biomass, are critical for different economic activities. ProductService System (PSS) has received attention as a solution to drive resource efficiency by extending the life cycle of products. LÄS MER
22. Förutsättningar för en lyckad implementation av PaaS-modeller : En kvalitativ studie om drivkrafter, utmaningar, åtgärder och förmågor
Master-uppsats, Linköpings universitet/Institutionen för ekonomisk och industriell utvecklingSammanfattning : I en värld där tjänstefieringsprocessen blivit alltmer vanlig och där konsumenterna börjar övergå i en förändring från att äga produkter till att i stället äga rätten att använda dem, har flera typer affärsmodeller uppstått som gör detta möjligt. En av dessa är produkt som en tjänst (Product as a Service - PaaS), som är ett relativt nytt koncept där kunden inte äger produkten, utan snarare betalar för tillgången till den. LÄS MER
23. Gråzoner inom fastighetsmäklarbranschen : en studie om vad som anses etiskt ur ett kundperspektiv
Kandidat-uppsats, Högskolan i Gävle/FöretagsekonomiSammanfattning : Title: Gray areas in the real estate brokerage industry - a study of what is considered ethical from a customer perspective. Level: Bachelor's degree in business administration Authors: Maximilian Eriksson and Elias Swartswe Supervisor: Lars-Johan Åge Date: 2023 – May Aim: The aim of this study is to examine the gray area between practices in the real estate profession that are legal versus illegal, yet perceived as unethical versus ethical by clients. LÄS MER
24. Improved Energy Benchmarking of Supermarkets Buildings
Master-uppsats, KTH/Skolan för industriell teknik och management (ITM)Sammanfattning : Amongst commercial spaces, supermarkets are the most energy intensive building and the presence of these building is expected to rise. Therefore, the study of energy efficiency and the impact of supermarket on environment is the important areas which needs a lot of research. LÄS MER
25. Beyond the Target Market : Investigating the Impact of Brand Activism on Brand Authenticity and Attitude in Non-Targeted Markets
Kandidat-uppsats, Luleå tekniska universitet/Institutionen för ekonomi, teknik, konst och samhälleSammanfattning : Nowadays, people around the world are connected through social networks. This hyperconnectivity implies that companies need to think about the perceptions and opinions of consumers who were not directly targeted by a campaign. LÄS MER