Sökning: "online social networks facebook"
Visar resultat 16 - 20 av 52 uppsatser innehållade orden online social networks facebook.
16. The passionate 'sharing' of creative women : A Study of self-portrayal on Facebook and Instagram
Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för mediestudierSammanfattning : Online Self-portrayal has been attracting attention since the rise of social networks and their integration into everyday life. Social media have been said to support the idea of an “endlessly constructed self,” transporting culture and shaping people’s online experiences. LÄS MER
17. The influence and management of the electronic Word-of-Mouth within the French tourism industry
Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : Purpose The purpose of the paper is to understand how crucial of importance is e-WOM within the French tourism industry with a focus on trip retailers – travel agencies and tour-operators – by observing and analyzing how they encourage and manage e-WOM. Methodology The paper uses deductive approach with a triangulation method based on a qualitative research through 24 semi-structured telephone interviews and a quantitative research through the behavior analysis of 112 trip retailers on online communities. LÄS MER
18. Web Mediated Communications : Positive and Negative Effects
Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolanSammanfattning : Web mediated communications revolutionized traditional social interactions. It is designed tofacilitate information exchange between individuals and to enable people to connect with friends,family, classmates etc. virtually. LÄS MER
19. Om femfaktormodellen och elektroniska sociala nätverk
Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för managementSammanfattning : Denna studie undersöker hur människor engagerar sig med och på elektroniska sociala nätverk (OSN). Syftet var att undersöka på vilket sätt som personligheten påverkar hur vi använder OSN. LÄS MER
20. Destinationskommunikation i det nya nätverkssamhället : En analys av de nordiska ländernas destinationsorganisationers digitala nätverk
Kandidat-uppsats, Medier och kommunikationSammanfattning : Syftet med denna uppsats är att kartlägga de nordiska nationella destinationsorganisationernas digitala nätverk och därefter analysera hur nätverket och de olika plattformarna används för att slutligen diskutera på vilket sätt det går att generalisera ett optimalt nyttjande av nätverk för destinationskommunikation. Frågor som som använts för att undersöka detta är: Hur ser de nordiska ländernas nationella destinationsorganisationers digitala nätverk ut? Hur har nätverkssamhällets trender influerat de nordiska ländernas nationella destinations- kommunikation? Nätverk och nätverkssamhälle är den teoretiska ram som undersökningen utgått från. LÄS MER