Sökning: "online social networks facebook"

Visar resultat 16 - 20 av 52 uppsatser innehållade orden online social networks facebook.

  1. 16. The passionate 'sharing' of creative women : A Study of self-portrayal on Facebook and Instagram

    Master-uppsats, Stockholms universitet/Institutionen för mediestudier

    Författare :Marianne Aerni; [2014]
    Nyckelord :Social media; social networks; Facebook; Instagram; self-portrayal; representation of the self; identity construction ; selfie;

    Sammanfattning : Online Self-portrayal has been attracting attention since the rise of social networks and their integration into everyday life. Social media have been said to support the idea of an “endlessly constructed self,” transporting culture and shaping people’s online experiences. LÄS MER

  2. 17. The influence and management of the electronic Word-of-Mouth within the French tourism industry

    Magister-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)

    Författare :Antoine Lecoq-Vallon; Mikaël Besse; [2014]
    Nyckelord :e-WOM; trip retailers; online communities; online communication;

    Sammanfattning : Purpose The purpose of the paper is to understand how crucial of importance is e-WOM within the French tourism industry with a focus on trip retailers – travel agencies and tour-operators – by observing and analyzing how they encourage and manage e-WOM.   Methodology The paper uses deductive approach with a triangulation method based on a qualitative research through 24 semi-structured telephone interviews and a quantitative research through the behavior analysis of 112 trip retailers on online communities. LÄS MER

  3. 18. Web Mediated Communications : Positive and Negative Effects

    Magister-uppsats, Högskolan i Borås/Institutionen Handels- och IT-högskolan

    Författare :Ali Karimi; [2013]
    Nyckelord :Web Mediated Communications; Web; Social Media; Virtual Communities; Positive Effects; Negative Effects;

    Sammanfattning : Web mediated communications revolutionized traditional social interactions. It is designed tofacilitate information exchange between individuals and to enable people to connect with friends,family, classmates etc. virtually. LÄS MER

  4. 19. Om femfaktormodellen och elektroniska sociala nätverk

    Kandidat-uppsats, Blekinge Tekniska Högskola/Sektionen för management

    Författare :Johan Emil Johansson; [2013]
    Nyckelord :femfaktormodellen; elektroniska sociala nätverk; five factor model; online social networks; facebook; Fristående kurs;

    Sammanfattning : Denna studie undersöker hur människor engagerar sig med och på elektroniska sociala nätverk (OSN). Syftet var att undersöka på vilket sätt som personligheten påverkar hur vi använder OSN. LÄS MER

  5. 20. Destinationskommunikation i det nya nätverkssamhället : En analys av de nordiska ländernas destinationsorganisationers digitala nätverk

    Kandidat-uppsats, Medier och kommunikation

    Författare :Lisa Karm Togo; Linn Backlund; [2013]
    Nyckelord :network; network society; social media; Destination Management Organization DMO ; tourism; nätverk; nätverkssamhälle; sociala medier; destinationsmarknadsföringsorganisation DMO; turism;

    Sammanfattning : Syftet med denna uppsats är att kartlägga de nordiska nationella destinationsorganisationernas digitala nätverk och därefter analysera hur nätverket och de olika plattformarna används för att slutligen diskutera på vilket sätt det går att generalisera ett optimalt nyttjande av nätverk för destinationskommunikation. Frågor som som använts för att undersöka detta är: Hur ser de nordiska ländernas nationella destinationsorganisationers digitala nätverk ut? Hur har nätverkssamhällets trender influerat de nordiska ländernas nationella destinations- kommunikation? Nätverk och nätverkssamhälle är den teoretiska ram som undersökningen utgått från. LÄS MER