Sökning: "skånetrafiken digital"

Hittade 3 uppsatser innehållade orden skånetrafiken digital.

  1. 1. Value co-creation within the digital divide : how organizations can co-create value to maintain and attract older adults as their customers

    Kandidat-uppsats, Högskolan Kristianstad/Fakulteten för ekonomi

    Författare :Carola Kamel; Marcus Olausson; [2020]
    Nyckelord :Older adults; digitalization; digital transformation; digital services; digital divide; value; value co-creation;

    Sammanfattning : Digitalization has made it possible for organizations to propose value to their customers through digital services. Meanwhile, due to digital development, the digital divide has increased in society, since many older adults do not know how to use the proposed digital services. LÄS MER

  2. 2. Hur kan en svensk organisation arbeta för att motverka digitalt utanförskap?

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Nemanja Lekanovic; Ilma Zubic; [2020]
    Nyckelord :Digitalt utanförskap; Digital klyfta; Skånetrafiken; Digital inkludering; Digitala tjänster; Digital exclusion; Digital divide; Digital inclusion; Digital services;

    Sammanfattning : Allt fler samhällstjänster digitaliseras och människor måste anpassas efter samhällets digitala utveckling. Detta är en fallstudie där syftet är att undersöka hur verksamheten Skånetrafiken arbetar för att motverka digitalt utanförskap, samtidigt ge ökad förståelse för begreppet digitalt utanförskap. LÄS MER

  3. 3. Hur kan Skånetrafiken utveckla deras Content marketing utifrån Volvo Trucks filmer?

    Kandidat-uppsats, Malmö universitet/Fakulteten för teknik och samhälle (TS)

    Författare :Josefine Möllerberg; [2019]
    Nyckelord :content marketing; video content marketing; reklamvärde; värdeskapande innehåll; volvo trucks; skånetrafiken;

    Sammanfattning : I dagens samhälle cirkulerar stora mängder av reklambudskap genom olika digitala kanaler, vilket ställer högre krav på företagen att producera innehåll som är relevant, av nytta och värdeskapande för mottagaren. Innehållet har alltså betydelsefull roll för att ens nå ut till mottagare, vilket har lett till att marknadsföringsstrategin content marketing har vuxit med stormsteg de senaste åren. LÄS MER