Sökning: "transformation of core values"
Visar resultat 1 - 5 av 23 uppsatser innehållade orden transformation of core values.
1. Från avskild oas till stadspark - En studie av förhandlingarna om Sjöbergens koloniområde
Master-uppsats, Göteborgs universitet/Institutionen för kulturvetenskaperSammanfattning : This master’s thesis puts focus on urban space; who controls it, how it is used and by whom. I have studied the allotment garden Sjöbergen in Gothenburg with the purpose of understanding what, if any, democratic role the garden area has culturally and as a place in the city. LÄS MER
2. From dishwashers to Ferrari : How Loccioni successfully utilized their dominant logic and core competencies
Master-uppsats, Uppsala universitet/Industriell teknikSammanfattning : The world is facing an unprecedented global environmental disaster. CO2 is currently the largest contributor to global warming and a large part of global emissions come from the automotive industry. LÄS MER
3. AI’s implications for International Entrepreneurship in the digital and pandemic world : From external and internal perspectives
Master-uppsats, Linnéuniversitetet/Institutionen för marknadsföring (MF)Sammanfattning : In the fourth industrial revolution, technological advancement and digital transformation are inevitable, which impact individuals, organizations, and governments tremendously and extensively. The current ongoing pandemic covid -19 has been a catalyst that accelerates the pace and scale of embracing digitalization, which leads to a dramatic shift in the business environment. LÄS MER
4. Svenska rumstypologier - med exempel från industrialismen till idag
Master-uppsats, Lunds universitet/Institutionen för arkitektur och byggd miljöSammanfattning : De historiska typologier som förekommit i svensk byggnadshistoria ligger till grund för var bostaden befinner sig idag. Jag anser att uppkomsten, utformningen och utforskningen av densamma är central för förståelsen för samtidens bostäder och dess enskilda rum. LÄS MER
5. From words to actions: the effects of the transformation of core values through the physical stores
L3-uppsats, Lunds universitet/Företagsekonomiska institutionenSammanfattning : Purpose: To examine how core values can be concretely transformed in the physical stores in order to help with the creation of favorable brand associations and the shaping of the brand image. Methodology: The paper combines both primary and secondary data, with a specific focus on two brands as case studies: Lush and Kiehl's. LÄS MER