Sökning: "web-based customer support systems"
Visar resultat 1 - 5 av 9 uppsatser innehållade orden web-based customer support systems.
1. Decreasing the Load on Manual Service Support by Improving the Confirmation Process in a Web-based Issue Reporting System
Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)Sammanfattning : There is currently a digital revolution in the real estate industry. Property technology, or PropTech is seeing new startups emerge in a rapid rate. The management of real estate assets is an area that PropTech is currently digitalizing, and part of it is facilitating tenant communication and property maintenance. LÄS MER
2. Self-Service Technology (SST) och dess relation till kundtillfredsställelse : En studie av onlinebaserad kundsupport hos Monitor ERP System AB
Kandidat-uppsats, Mittuniversitetet/Institutionen för informationssystem och –teknologiSammanfattning : I dagens samhälle gömmer det sig en teknologi som inte alla tänker på, nämligen Self-Service Technology(SST). Self-Service Technology befinner sig ofta i ens närhet. Företag använder sig av denna teknik för att tillfredsställa deras kunder snabbare och smidigare. LÄS MER
3. Undersökning av kundvärden och prioriteringar i byggbranschen : Identifiering av faktorer som påverkar beslutsfattarna och marknadens uppfattning av en ny produktlinje inom kabelförläggning
Master-uppsats, KTH/Maskinkonstruktion (Inst.)Sammanfattning : I takt med ökande antal elektriska anordningar i vår närhet ökar mängden och storleken på kablage in till och inuti byggnader. För att förlägga, skydda, ventilera och i vissa fall tillåta besiktning av upphängt kablage används supportsystem i form av kabelstegar, trådstegar och kabelskenor. LÄS MER
4. Skapandet av ett webbaserat ärendehanteringssystem för affärssystemet Pyramid med Scrum : Creation of a web based case management system for the business system Pyramid with Scrum
M1-uppsats, Högskolan i Jönköping/JTH, Datateknik och informatikSammanfattning : The business system known as Pyramid does today not provide its user with a reasonable system regarding case management for support issues. The current system in place requires the customer to contact its provider via telephone to register new cases. LÄS MER
5. Live-Chat Module for Web-based Systems
Kandidat-uppsats, Karlstads universitet/Fakulteten för hälsa, natur- och teknikvetenskap (from 2013)Sammanfattning : To ensure that a customer is satisfied when they purchase a product, they need to be able toreceive assistance if the product does not work correctly or is in any other way unsatisfactory. Thisis why support is needed. LÄS MER