Sökning: "Brand activation"
Visar resultat 1 - 5 av 11 uppsatser innehållade orden Brand activation.
1. Sustainability Sells : Appeals driving Consumer Engagement of Green Skincare Brands
Magister-uppsats, Jönköping University/IHH, FöretagsekonomiSammanfattning : Background: Sustainability within the skincare industry is an important theme in marketing research. Sustainability sells, but it is necessary to understand how brands can drive consumer engagement on Instagram by using certain appeals. LÄS MER
2. Urban activation through food : Stockholm’s new food destination
Magister-uppsats, KTH/Urbana och regionala studierSammanfattning : Responding to the needs of a rapidly growing urban population, Stockholm is investing in multiple urban development projects, one of which being Slatkthusområdet, the so-called meatpacking district located in the southern area of the city. Atrium Ljungberg, the Swedish developer responsible for a big parcel of the land in the area, envisions making the slaughterhouse district into an attractive destination for business, society and people in search of cultural life. LÄS MER
3. Småskalig släckning av konstruktionsbränder
Uppsats för yrkesexamina på grundnivå, Luleå tekniska universitet/Byggkonstruktion och brandSammanfattning : Konstruktionsbränder kan idag orsaka stora problem för räddningstjänsten. Släckningsarbeten vid konstruktionsbränder brukar idag involvera släckmedel som bygger på vattenbaserade medel. Detta medför att primära skador kan begränsas, men istället uppstår problemet med sekundära skador som mögel eller vattenskador. LÄS MER
4. Allsvenska huvudsponsorers sponsring : En studie om mål, aktivering och koppling till kostnadsstorlek
Kandidat-uppsats, Högskolan Dalarna/FöretagsekonomiSammanfattning : Sponsring i Sverige idag är en miljardindustri och idrotten får den största delen av kakan. Allsvenskan ligger i framkant när det kommer till sponsring och föreningarnas omsättning består till stor del av sponsorintäkter. Av den summan står huvudsponsorer för den största delen och är därmed den kategori sponsorer studien behandlar. LÄS MER
5. The effects of personalized email communication within loyalty programs for businesses without possibilities for e-commerce
Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, KTH/Skolan för datavetenskap och kommunikation (CSC)Sammanfattning : Communicating data-driven and personalized marketing content is today common among large B2C businesses with loyalty programs. Email has become the standard digital channel for this type of communication as it offers high cost-efficiency among digital channels and great possibilities for creating appealing content customized to the customer. LÄS MER