Sökning: "Campaign Planning"

Visar resultat 1 - 5 av 45 uppsatser innehållade orden Campaign Planning.

  1. 1. Remote Sensing of Cryospheric Surfaces : Small Scale Surface Roughness Signatures in Satellite Altimetry Data

    Uppsats för yrkesexamina på avancerad nivå, Umeå universitet/Institutionen för fysik

    Författare :Petter Ideström; [2023]
    Nyckelord :Remote sensing; Altimetry; Arctic; Cryosphere; ICESat-2; Cryosat-2; Svalbard;

    Sammanfattning : The Arctic cryosphere is experiencing a higher rate of warming compared to the rest of the world due to Arctic amplification. As glacier elevation change provide reliable evidence of climate change it is routinely measured by satellite altimeters. LÄS MER

  2. 2. Minska matsvinn i privathushåll : Utformning av ett grafiskt kampanjkoncept

    Kandidat-uppsats, Linköpings universitet/Medie- och Informationsteknik; Linköpings universitet/Tekniska fakulteten

    Författare :Sara Lovisa Lagman; [2022]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Matsvinn är ett stort miljöproblem och forskning visar på att den största delen av matsvinnet uppstår i hushållen, både i Sverige och globalt. Som konsumenter är vi den sista delen i livsmedelskedjan vilket innebär att vi har ett stort ansvar att ta tillvara på maten som har producerats och transporterats i många led innan den slutligen hamnar i vårt kylskåp och på vår tallrik. LÄS MER

  3. 3. The need of Enterprise UX : A case study of designing a tool for the advertising campaign planning process

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Moa Engquist; [2022]
    Nyckelord :Enterprise UX; Enterprise software; Advertising industry; Visualizations; Wicked problem; Research through design; Företags-UX; Mjukvara för företag; Reklambranschen; Visualiseringar; Wicked problem; Research through design;

    Sammanfattning : Enterprise software has traditionally focused on functionalities over experiences. When enterprise software is becoming a core part of work, knowledge about the experiences can result in an enhanced working situation for employees and become a useful tool for them. LÄS MER

  4. 4. Planning for Sustainable Development in Fiji: indigenous knowledge, Western knowledge, or something in between?

    Master-uppsats, KTH/Urbana och regionala studier

    Författare :André Klaassen; [2020]
    Nyckelord :Climate change; climate crisis; indigenous; indigenous knowledge; Western knowledge; sustainable development; planning; planner; Fiji; bula vakavanua;

    Sammanfattning : Climate change poses paramount challenges to our world. While more developed nations in the West are not without harm, among the hardest hit are vulnerable indigenous islanders in the South Pacific. Without sufficient action, Pacific Island nations might become uninhabitable, or practically disappear, in the near future (Belson, 2018). LÄS MER

  5. 5. Using Anomaly Detection to Identify Rejected Media Plans in Advertisement Planning : A feasibility study of using one-class classification and binary classification with artificially generated outliers to identify media plans most likely to be rejected

    Master-uppsats, KTH/Skolan för elektroteknik och datavetenskap (EECS)

    Författare :Pontus Staberg; [2020]
    Nyckelord :;

    Sammanfattning : Planning an ad campaign can be a complex and tedious process. A media plan is a consolidated version of howinvested capital should be allocated depending on the advertiser’s requirements for the campaign. Ultimately, the advertiser must approve a proposed media plan before an ad campaign can be purchased – a process that can take time. LÄS MER